تعمیر یخچال بستنی کرج

تعمیر یخچال بستنی کرج

تعمیر یخچال بستنی کرج

تعمیر یخچال بستنی کرج  در خدمت تمام مشتریان و هموطنان عزیز در بهترین شکل قرار گرفته است. قطعات ما از کیفیت بسیاری بالایی برخوردار است که درجه یک می باشند و دارای ضمانت و گارانتی بوده که با خیال راحت می توانید به ما اطمینان داشته باشین. همچنین خدمات ما شامل سایر نقاط وشهرستان های اطراف کرج می باشد. یخچال های بستنی با یخچال های خانگی متفاوت است و در درجه و اندازه های گوناگون ساخته شده است.

متخصصین کارامد و مجرب مرکز تعمیر یخچال کرج ،  در این حرفه با سابقه طولانی مشغول به کار می باشند. یخچالهای بستنی بسیار گوناگون اند و در برندهای مختلف تولید می شوند و ما امکان تعمیر برندها و قطعات یخچال بستنی در کرج را داریم.

بهترین کیفیت تعمیرات را با کمترین هزینه از ما بخواهید

علت کاهش سرمای یخچال بستنی

تعمیر یخچال بستنی کرج

علت کاهش سرمای  یخچال بستنی می تواند در چند مورد خلاصه شود یکی ازاین موارد کار نکردن موتور یخچال می باشد. کمبود گاز ، کار نکردن سیستم یخ‌زدایی، کار نکردن فن یخچال، مسدود شدن مسیر گاز، علاوه بر این موارد خرابی لاستیک یخچال، روشن ماندن لامپ یخچال که باعث تولید گرما شده و خراب شدن برد الکترونیک و معیوب بودن تایمر یخچال از دلایل کم شدن سرمای یخچال بستنی میباشد.

خنک نشدن یخچال ممکن است به علت تنظیم نادرست کنترل دما باشد. کثیفی و نشستن گرد و غبار و خاک بر روی کندانسور پشت یخچال سبب میشود دستگاه نتواند به خوبی خنک شود. تمیز کردن واشر های درب یخچال دزدگیرهای پلاستیکی درب یخچال یا همان واشرها چنان که کثیف باشد سبب میشود که به خوبی بسته نشود.

مواد غذایی که بر سر راه دریچه های هوا قرار داشته باشد سبب مسدود شدن جریان هوا خواهد شد.

کم کردن حجم مواد غذایی، اگر بیش از ظرفیت یخچال در آن مواد غذایی قرار بدهیم یخچال نمی‌تواند سرما را در جهت خنک کردن تأمین کند.

مطمئن شوید که یخچال کاملا تراز باشد و به اندازه کافی از سطوح جانبی فاصله داشته باشد، حداقل میزان این فاصله باید به مقدار ۹ سانت از طرفی و ۲.۵سانت از عقب باشد موقعیت مکانی و دمای آشپزخانه بر ظرفیت و خنک کنندگی یخچال تاثیر گذار است.

باید این دلایل اول از همه مورد برسی قرار گرفته شود. عیب کامل یخچال باید توسط کارشناسان متخصص تعمیر یخچال بستنی انجام شود.

در کمتر از 3 ساعت تمامی مشکلات یخچال  فریزر شما را حل خواهیم کرد

علت برفک زدن داخل یخچال بستنی

تعمیر یخچال بستنی کرج ، برفک زدن

برفک یخچال بستنی دلایل مختلفی وجود دارد اگر چه در یخچال های مدرن امروز کمتر شاهد برفک زدن یخچال هستیم ولی به حال هر حال ممکن است با این مشکل روبه رو شویم برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که چرا یخچال برفک میزند. در اینجا به چند دلیل برفک زدن یخچال می خواهیم اشاره کنیم .

لاستیک درب یخچال پوسیده شده است، نامناسب بودن مکانی که یخچال در انجا قرار گرفته است، مستهک شدن بدنه دستگاه، ترموستات معیوب شده است.

نوار دور یخچال بعد از سال ها استفاده شدن دچار خرابی و پوسیدگی می شود و این خرابی باعث می شود ک درب یخچال به خوبی بسته نشود وهوایی گرم از لای لاستیک وارد داخل یخچال شود وباز و بسته کردن بیش از حد و یا محکم بستن درب یخچال بعد از مدتی باعث خرابی لاستیک درب یخچال می شود.

دومین دلیل نامناسب بودن مکان یخچال است که ساده ترین علت برفک زدن یخچال است. اگر یخچال ما در کنار وسایل گرمایشی مثل سماور گاز قرار بگیرد با هر بار استفاده مقدار زیادی گرما و هوای مرطوب به فضای داخل ان وارد می شود باعث ایجاد برفک می شود.

گزینه بعدی مستهلک شدن بدنه دستگاه است، ضربه خوردن در هنگام جابه جایی و رطوبت زیاد محیط می تواند باعث پوسیدگی و آسیب دیدن بدنه یخچال می شود.

ممکن است ترموستات یخچال معیوب شده باشد، ترموستات وظیفه ثابت نگه داشتن دمای محیط درونی یخچال را برعهده دارد. خراب شدن ترموستات باعث به هم خوردن تعادل دما و زیاد شدن سرمای بیش از حد یخچال و برفک زدن می شود.

باید بررسی کنید تا سنسور در جای درست خود قرار داشته باشد و اسیب ندیده باشد و در صورت خرابی سنسور باید ان را تعویض نمایید که در این صورت باید توسط سرویس کار ماهر این مشکل رفع شود.

ما ضامن تمامی خدمات و تعمیرات خود هستیم

علت روشن نشدن یخچال بستنی

درخراب شدن یخچال بستنی علتهای خاصی وجود دارد که ما باید به آنها توجه خاصی داشته باشیم. در اینجا ما می خواهیم به چند دلیل مهم که باعث خراب شدن یخچال بستنی میشود اشاره‌ای داشته باشیم.

سوال های خیلی زیادی در مورد خاموش شدن و روشن شدن سریع یخچال، خرابی یخچال، کار نکردن یخچال، نداشتن سرمای کافی یخچال، پایین آمدن دمای یخچال بستنی، کار نکردن موتور یخچال وجود دارد که با مراجعه به تکنسین و چک کردن یخچال علت آن مشخص میشود.

اگر یخچال ما کار نمی کند اولین دلیل می تواند خراب شدن ترموستات یخچال باشد یا شارژ گاز یخچال تمام شده باشد. علت روشن نشدن یخچال امکان دارد به برق وصل نباشد دو شاخه یاسیم رابط ما معیوب باشد پریز را بررسی و امتحان کنید در بیشتر موارد علت اصلی دو شاخه یخچال است از دلایلی دیگر این است که ترموستات یخچال ما ممکن است مشکل داشته باشد یخچال روشن نمی شود یا لورد یخچال معیوب باشد.

اگر در استفاده از یخچال بستنی خود دچار یکی از مشکلات بالا شودید و یخچال شما به صورت مطلوب کار نمی کند یا اصلا کار نمی کند با تکنسین های تماس بگیرید و در کم ترین زمان یخچال بستنی شما تعمیر می شود.

جهت دریافت مشاوره و خدمات هم اکنون با مشاورین ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *