تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج

تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج

تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج

تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج از جمله تعمیراتی است که باید در اسرع وقت و توسط متخصصان مجرب انجام گیرد، از این رو اگر یخچال شما دچار مشکل شد می توانید با مرکز تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج تماس بگیرید تا در اسرع وقت توسط نیروهای این مرکز یخچال شما تعمیر شود.

نیروهای زیادی در مرکز تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج مشغول به فعالیت هستند که همگی آموزش دیده و آشنایی کامل با قطعات مختلف یخچال را دارند و به راحتی و سهولت می توانند یخچال شمال را عیب یابی و تعمیر کنند و دستمزدی که از شما دریافت می کنند طبق تعرفه های شرکت بوده و کاملاً قانونی می باشد.

این متخصصان همراه خود وسایل و ابزار ضروری را دارند و از این رو نیازی نیست شما برای آن‌ها ابزاری فراهم کنید و با اطمینان خاطر می توانید کار تعمیر یخچال خود را به آنها بسپارید. تیم بسیار حرفه ای در این مرکز مشغول به کار هستند که دانش خود را دائما به روز می‌کنند و آموزش‌های جدید را دریافت می‌کنند.

با تماس اولیه با این مرکز مشتری دائمی آن خواهید شد، چون نیروهای این مرکز اطلاعات کافی در مورد انواع مختلف یخچال دارند و شما از طریق تلفن یا سایت می توانید با مرکز تعمیر یخچال کرج تماس بگیرید و با بیان ایراد یخچال خود در اسرع زمان منتظر اعزام نیرو باشید.

بهترین کیفیت تعمیر یخچال، با کمترین هزینه را از ما بخواهید

علت روشن نشدن یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج ، روشن نشدن

یخچال ممکن است به دلایل مختلفی روشن نشود که برای تعمیر یخچال بکو باید با مرکز تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج تماس گرفت. وقتی تعمیرکار به منزل شما مراجعه می کند ممکن است عوامل مختلفی را در روشن نشدن یخچال عنوان کند، یکی از عوامل رایج، اتصالات برقی است.

سیم کشی داخلی یخچال ممکن است دچار مشکل شده باشد، از این رو یخچال و فریزر روشن نخواهد شد که برای رفع آن باید سیم کشی عوض شود.

یکی دیگر از علت‌های روشن نشدن یخچال و فریزر ممکن است ایراد موتور باشد. موتور یخچال ممکن است نیم‌سوز یا سوخته باشد که تعمیرکار با مشاهده موتور به سرعت متوجه عیب آن شده و آن را رفع می کند.

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن یخچال ممکن است آسیب خازن باشد. در هنگام جابه‌جایی ممکن است به خازن ضربه وارد شود و یا سوراخ شود که در این صورت یخچال روشن نمی‌شود و تعمیرکار با تعویض آن مشکل را رفع می‌کند.

آسیب و ایراد ترموستات نیز یکی دیگر از دلایل روشن نشدن یخچال می باشد که تشخیص آن کار افراد عادی نمی‌باشد و متخصص این حرفه باید آن را رفع کند.

هنگام قطع و وصل شدن برق ممکن است نوسانات شدید و شوک ایجاد شود، از این رو یخچال روشن نمی شود، در این صورت پس از رفع آن باید از یک دستگاه محافظ استفاده نمایید که این دستگاه میزان ورود جریان برق را کنترل می‌کند که برای خرید این محافظ می توانید با تعمیرکار یخچال خود مشورت کنید و از تجربه و اطلاعات او بهره مند شوید و محافظی مناسب برای یخچال خود تهیه و خریداری کنید

ما تمامی خدمات و تعمیرات خود را 100 درصد ضمانت می کنیم

معنی کد خطاهای یخچال و فریزر بکو

تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج ، کد خطا

ارورهای یخچال بکو را باید جدی گرفته و برای رفع آن‌ها به سرعت با مرکز تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج تماس بگیرید، چون معنی کد خطاهای یخچال و فریزر بکو را فقط تعمیرکاران این مرکز متوجه می شوند و می توانند رفع کنند.

صدای ناهنجار، یکی از ارور های شایع یخچال بکو است که تعمیرکار با شنیدن آن پی به مشکل یخچال می برد و با تجربه خود به سهولت آن را رفع می‌کند، این موضوع را باید جدی گرفت، چون در صورت سهل انگاری ممکن است یخچال تعمیر نشود و مجبور به تعویض آن شوید.

یکی دیگر از ارورهایی که باید آن را جدی گرفت، روشن نشدن لامپ داخل یخچال است. این مشکل ممکن است بخاطر سوختن لامپ یا مشکل برد الکتریکی داخل یخچال باشد که تعمیرکار اعزامی از این مرکز با تعویض لامپ یا تعمیر برد این مشکل را به سهولت رفع می‌کند.

گاهی اوقات صفحه نمایشگر یخچال ممکن است دچار مشکل شود و دمای داخل یخچال و فریزر را نشان ندهد که در این صورت تعمیرکار ایراد آن را رفع می‌کند. این نمایشگر بسیار مهم است، چون دمای یخچال اگر خیلی کم یا زیاد شود و شما متوجه نشوید مشکل جدی برای یخچال ایجاد می‌شود و موادغذایی فاسد می‌شوند.

ارائه ی مشاوره ی 100 درصد رایگان

کاهش سرمای یخچال و فریزر بکو

کاهش سرمای یخچال یکی از دلایل اصلی خراب شدن یخچال بکو است که باید آن را جدی گرفت و در اولین فرصت با مرکز تعمیر یخچال و فریزر بکو کرج برای رفع آن تماس گرفت. کاهش سرما ممکن است به دلایل زیادی روی دهد که یکی از آن‌ها بسته نشدن کامل درب یخچال است.

ممکن است لاستیک دور درب خراب شده باشد، در این صورت درب یخچال کاملا بسته نمی‌شود و سرما داخل یخچال باقی نمی‌ماند و محیط داخل گرم می‌شود.

اگر حجم موادغذایی داخل یخچال بیش از حد باشد، به طوری که جریان و گردش هوای سرد به طور کامل انجام نشود در این صورت سرمای داخل یخچال و فریزر کاهش می‌یابد که باید حجم مواد را کم کرد تا میزان دمای داخلی یخچال نرمال و طبیعی شود.

اگر یخچال تراز نباشد یا در جای مناسبی قرار نداشته باشد سرمای آن کاهش می‌یابد و تعمیرکار با تراز کردن آن به رفع این مشکل می‌پردازد.

برای اینکه با کاهش سرمای یخچال و فریزر مواجه نشویم باید دمای آشپزخانه متعادل باشد و از قرار دادن یخچال کنار اجاق گاز پرهیز نمود، چون گرمای گاز ممکن است بر دمای یخچال اثر بگذارد.

اگر گاز یخچال نشتی داشته باشد و حجم آن از حد استاندارد کمتر شود، در این صورت سرمای یخچال کم می‌شود که رفع این مشکل نیز بر عهده تعمیرکار است و او با تجربه و دانش خود به راحتی آن را مانند سایر مشکلات رفع می‌کند.

ممکن است کاهش سرمای یخچال به دلیل ایراد فن آن باشد، اگر فن به خوبی کار نکند سبب گرم شدن یخچال می‌شود. فن ممکن است به روغنکاری نیاز داشته باشد یا به طور کامل نیازمند تعویض باشد که در هر دو صورت تعمیرکار مشکل را برطرف می سازد،ولی اگر تعویض فن نیاز باشد باید از مرکز یک فن نو خریداری کنید.

هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *