عیب های شایع یخچال

عیب های شایع یخچال

عیب های شایع یخچال

 

 

عیب های شایع یخچال که شرکت تعمیر یخچال کرج به آن اشاره دارد میتوان موارد زیر را نام برد که علت آن ها را به طور خلاصه شرح میدهیم.

 

 

1:سرمای یخچال بیش از حد زیاد است و مواد درون یخچال یخ میزنند.←علت:ترموستات تنظیم نیست. و یا میتوان به تزریقبیش از حد گاز یخچال اشاره نمود.

 

 

2:بدنه یخچال برق دار است←سیم های رابط مشکل دار است و سر پیچ لامپ داخل یخچال و یا موتور و یا ترموستاتاتصال بدنه دارد.

 

 

3:صدای یخچال در هنگام روشن بودن بسیار زیاد است←اتصال موتور به شاسی شل شده ویا موتور فن معیوب است و همچنین میتوان گفت یخچال تراز قرار نگرفته است.

 

 

4:بعد از روشن شدن یخچال صدای خاصی شنیده شده و ناگهان از کار میافتد←برق ضعیف است و یا موتور نیم سوزشده است،مسدود شدن مسیر گردش گاز یخچال و همچنین خرابی رله استارت اشاره کرد.

 

 

5:کمپرسور یخچال بدون توقف درحال کار هست ولی اتومات نمیکند و سرد نمیکند←گاز یخچال تخلیه شده است ویا بسیار کم است و میتوان گفت کمپرسور ایراد دارد و یا فن عیب دارد و حتی احتمال میرود که کمپرسور به دیوارچسبیده و یا خیلی نزدیک دیوار باشد.

 

 

6:یخچال اتومات نمیکند←کنتاکت های ترموستات به یکدیگر جوش خورده و یا مقدار برفک در آواپریتور زیاد است و یا سیم یندی یخچال اشتباه بوده است.

 

 

7:یخچال روشن نمیشود←سیم های رابط از سیم بندی مدار قطع شده ویا اورلد و یا ترموستات معیوب بوده و یا پریز برق نداشته و سیم رابط و دوشاخه معیوب است.عیب های شایع یخچال نکته:

 

 چک کردن فیلتر آب یخچال: در صورتیکه قصد این عمل را دارید یخچال را از برق کشیده و بررسی کنید که فیلتردچارگرفتگی نباشد چرا که باید سریعاً تعویض گردد و یا در جای خود به درستی قرار گرفته باشد، در غیر این صورتباعث نشتی آب از داخل یخچال به بیرون می گردد.

 

خواندن مقالات زیر پیشنهاد می گردد

 

 

دلایل خالی شدن گاز یخچال 

 

هزینه تعمیر یخچال

 

علت سرد نکردن یخچال

 

هزینه گاز یخچال

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
2 پاسخ
  1. یاور مسعوی
    یاور مسعوی گفته:

    سلام. وقتتون بخیر. من به تعمیرات یخچال و کلا وسایل برقی منزل خیلی علاقه دارم. آیا دوره یا کارآموزی برگذار نمی کنید که از تجربیاتتون استفاده کنیم. اتفاقا من هم کرج هستم.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *