تعمیر یخچال و فریزر لایف کرج

تعمیر یخچال و فریزر لایف کرج

تعمیر یخچال و فریزر لایف کرج

تعمیر یخچال و فریزر لایف کرج امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته چون یخچال یکی از لوازم برقی خانه می باشد که برای تعمیر آن بسیاری از افراد با مشکل مواجه می‌شوند چون قطعات بسیار پیچیده ای دارد پس نیاز به یک افراد متخصص است. شما وقتی با مشکلات زیادی در یخچال مواجه می‌شوید باید به تعمیرگاه هایی که امروز در سراسر کشور تاسیس شده اند و شعبه های مختلفی که ایجاد کرده‌اند مراجعه کنید. یکی از این مراکز تعمیر یخچال کرج است ، که می توانید برای تعمیرات به آن مراجعه نماید .

چون این مکان ها کیفیت را تضمین می‌کنند و هم از نظر هزینه بسیار به صرفه می باشد. از آنجایی که یخچال فریزر ها دارای قطعات پیچیده هستند قطعاً به دلیل عوامل های مختلفی به مشکل بر می‌خورند که شما باید آن را تعمیر کنید پس بهتر است از افرادی که چند سال است در این زمینه مشغول به کار هستند کمک بگیرید.

تعمیرات یخچال فریزر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ، با بهترین کیفیت انجام خواهیم داد

تعمیر کمپرسور یخچال و فریزر لایف

تعمیر یخچال و فریزر لایف کرج ، تعمیر کمپرسور

امروزه عوامل های مختلفی باعث خراب شدن یخچال و فریزر لایف شده است که یکی از این عوامل کمپرسور می باشد که ما در زیر می خواهیم به چند نمونه از مواردی که شما به تعمیر کمپرسور می پردازید ذکر کنیم.

یکی از علت‌هایی که شما به تعمیر کمپرسور می پردازید گرمای بیش از حد می باشد چون این قطعه وظیفه تنظیم دمای یخچال را دارد و اگر گرما بیش از اندازه باشد قطعاً به موتور آسیب و کمپرسور نیاز به تعمیر دارد.

فن کمپرسور یکی از قسمت های مهمی از سیستم خنک کننده می باشد و اگر فن نتواند به خوبی یخچال را خنک کند قطعاً گرما بیش از اندازه زیاد می باشد و کمپرسور از کار میافتد. عامل دیگری که شما را به تعمیر کمپرسور وادار می‌کند قدیمی شدن این قطعه می باشد

.کمپرسور می‌تواند در مدت زمان مشخصی بین ۱۰ تا ۲۰ سال کار کند و اگر این مدت بگذرد کارایی اولیه خود را از دست می دهد. گاهی اوقات سر و صدای غیر عادی در کمپرسور به گوش می‌رسد که نرمال نیست و شما با تعویض کردن این قطعه به راحتی می توانید آن را تعمیر کنید.آنجایی که کمپرسور هدایت کل یخچال را بر عهده دارد اگر با مشکل مواجه شود و آن را تعمیر نکنید قسمت های دیگر صدمه وارد میکند و هزینه تعمیر را چند برابر میکند.

با تعمیر کردن این دفعه دیگر با صدای اضافی در خانه ها بدور می مانید و همین امر باعث می شود که طول یخچال ها چند برابر شود. تعمیر این قطعه کار هرکسی نیست و شما باید به یک فردی که سابقه درخشانی در تعمیر این قطعه دارد مراجعه کنید تا بتوانید کمپرسور سالمی تحویل بگیرید.

ارائه ی مشاوره ی 100 درصد رایگان !

علت اتومات نکردن یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر لایف کرج ، علت اتومات نکردن

 

تعمیر یخچال لایف باید به موقع انجام شود چون اگر شما یک مشکل را به موقع تعمیر نکنید قطعاً به قطعات دیگر آسیب وارد می شود. امروزه اتومات نکردن یخچال نیاز به تعمیر دارد و اگر شما علت این امر را نیابید با خرابی موتور مواجه می شوید. عامل های بسیار زیادی وجود دارد که در نتیجه شما با اتومات نکردن مواجه می‌شوید که مهم‌ترین و اصلی‌ترین آن نشت گاز و یا کم بودن سرما می باشد.

یکی دیگر از علت های اتومات نکردن یخچال وجود گرد و غبار بر روی لوله های کندانسور میباشد. به مرور زمان وقتی شما از یخچال استفاده می کنید گرد و غبار بسیار زیادی در پشت یخچال ایجاد می‌شود که به مرور زمان شما با اتومات نکردن مواجه می شوید و برای رفع این عیب می توانید هر ماه یکبار لوله هت را تمیز کنید.

زمانی که شما با خرابی تایمر دیفراست مواجه شوید قطعاً یخچال شما دیگر اتومات نمی کند بهتون برفک ها مانع از گردش هوا می شود. یکی از مهمترین علتی که شما با اتومات نکردن یخچال فریزر مواجه می‌شوید خراب بودن ترموستات می باشد چون این قطعه وظیفه بسیار زیادی در یخچال دارد که دمای داخل را تنظیم می کند و اگر شما باعث خرابی این قطعهه مواجه شوید دیگر یخچال اتومات باقی نمی‌ماند.

ضعیف شدن موتور یخچال همواره نقش بسیار مهمی در اتومات نکردن دارد و شما وقتی با این مشکل مواجه شدید اولین کاری که باید انجام دهید این است که موتور را چک کنید.

نگران هزینه ی سنگین تعمیرات یخچال فریزر نباشید

ما کمترین هزینه ی تعمیرات را داریم

تعمیر یخچال و فریزر لایف کرج ، خرابی آب سردکن

آب سرد کن یکی از قسمت های مهم در یخچال می باشد پس شما باید به تعمیر آبسردکن یخچال بپردازید. قبل از برطرف کردن مشکل شما باید علت خرابی را بدانید که ما در اینجا به چند نمونه از عوامل ها می پردازیم. خراب بودن ترموستات نقش بسیار مهمی بر روی خرابی آبسردکن دارد چون این قطعه نقش بسیار مهمی روی یخچال گذاشته و وظیفه تنظیم خاموش و روشن شدن کمپرسور را در اختیار دارد.

شما برای این که با خراب شدن آبسردکن مواجه نشوید باید ترموستات را عوض کنید تا عملکرد یخچال بهبود ببخشد. علت دیگری که شما با خرابی آبسردکن در یخچال و فریزر می شوید این است که در برد کنترلی مشکلاتی پیش می آید که این باعث می شود آبسردکن سرد نشود و همچنان گرم باقی بماند.

عامل دیگری که شما با این مشکل مواجه می شوید این است که آب سرد کن آب کافی ندارد و مخزن خالی است و در این صورت ممکن است شما با خراب شدن لوله انتقال آب مواجه شوید.

گاهی اوقات فیلتر آب به دلیل وجود گرد و غبار و املاح زیاد با گرفتگی مواجه می‌شود که کم کم در آب سرد کن رسوبات ایجاد می شود که شما با خرابی مواجه می شوید و برای جلوگیری از این امر می توانید فیلتر آب را تعویض کنید.

علت دیگری که شما با خرابی آب سرد کن مواجه می شوید این است که ممکن است قطعات کوچک و بزرگی در آبسردکن فرسوده و یا شکسته شده باشد و شما با تعویض کردن هرچه سریع‌تر آن می توانید از هزینه های اضافی جلوگیری کنید

اگر با فشار پایین آب مواجه شوید ،  آب کافی از آب سرد کن بیرون نمی آید و شما با خراب شدن آبسردکن مواجه می شوید. بسیاری از افراد یخچال لایف را به دلیل وجود آب سرد کن خریداری می‌کنند که اگر آب سرد کن نتواند کارایی خود را ایفا کند قطعا نگرانی برای افراد ایجاد می‌شود.

جهت دریافت خدمات و تعمیرات با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *