تعمیر یخچال و فریزر دوو کرج

تعمیر یخچال و فریزر دوو کرج

تعمیر یخچال و فریزر دوو کرج

تعمیر یخچال و فریزر دوو کرج خود را به متخصصین این حوزه در مرکز تعمیر یخچال کرج بسپارید .یخچال و فریزر از جمله لوازم و محصولاتی هستند که اگر دچار مشکلات خرابی و یا نقص در یکی از قطعات شوند باید به‌ طور جدی و در مدت‌ زمانی اندک به آنها رسیدگی نمود، در غیر این صورت ممکن است  هم مواد غذایی داخل یخچال خراب شود و هم اینکه خود یخچال دچار عیوب بزرگتری شود .

برند دوو یکی از شرکت‌ هایی است که سال‌ هاست به تولید انواع لوازم‌ خانگی می‌ پردازد و یخچال‌ های مختلف آن بسیار شناخته‌ شده است. یکی از مراکز تخصصی سرویس و تعمیر یخچال و فریزر دوو در کرج است و برای شهروندان کرجی این امکان را قائل شده‌ است تا با آسودگی خیال تمامی یخچال و فریزر های خود را به این تیم تخصصی بسپارند.

تعمیرات یخچال دوو بر طبق قطعاتی که در این یخچال ها وجود دارد انجام می‌ شود، به‌ همین خاطر نگران کمترین آسیب یا خرابی به قطعات دستگاه نباشید چرا که عیب یابی و تعمیرات توسط تعدادی از تعمیر کاران حرفه‌ ای و با تجربه در این حوزه انجام می‌ شود و تنها کافی است تا با شماره ی این مرکز تخصصی تماس بگیرید و اشکالات به‌ وجود آمده در یخچال یا فریزر دوو خود را برایشان شرح دهید تا در اسرع وقت به منزل شما بیایند و کار تعمیرات یخچال دوو را انجام دهند.

نگران هزینه ی سنگین تعمیرات یخچال فریزر نباشید

ما کمترین هزینه ی تعمیرات را داریم

نکات مهم در هنگام خرابی یخچال و فریزر دوو

تعمیر یخچال و فریزر دوو کرج ، نکات مهم

نکات مهم در هنگام خراب شدن یخچال دوو شامل این موارد می‌شود:

۱- ابتدایی‌ ترین کار در زمان نصب یخچال‌ فریزر دوو قرار گرفتن آن در یک محل صاف و بدون نا همواری است، به‌ طوری‌ که در حالت توازن قرار گیرد..

۲- برای راه‌ اندازی و نصب اولیه ی یخچال‌ فریزر دوو فقط از متخصصین و سرویس‌ کاران حاذق در برند دوو کمک بگیرید و این کار را به‌ تنهایی انجام ندهید، چون‌ که احتمال وارد کردن ایراد یا نقص به وسیله ی شما وجود خواهد داشت.

۳- از قرار گیری یخچال‌فریزر دوو در مکان‌ هایی که احتمال ریزش آب یا رطوبت وجود دارد مثل سینک ظرفشویی یا ماشین لباسشویی جداً خودداری کنید.

۴- در نصب یخچال باید فاصله ی ۵ سانتی‌ متری از پشت و فاصله ی ۳ سانتی‌ متری از اطراف حفظ شود تا گرمای زیاد موجب خرابی یخچال نگردد و هوای کافی برای تهویه وجود داشته باشد.

۵- حتما از محافظ برق جداگانه برای یخچال دوو استفاده کنید تا قطع و وصل برق اثری بر روی موتور یخچال نداشته باشد. همه ی این موارد نکاتی است که تکنسین‌ های تعمیر و خرابی یخچال و فریزر دوو برای مشتریان بازگو می‌ کنند.

100 درصد خدمات و تعمیرات خود را ضمانت می کنیم

تعمیر یخچال و فریزر دوو کرج در منزل

تعمیر یخچال در محل یکی از گزینه‌ هایی است که مراکز تعمیر و عیب‌ یابی یخچال‌ فریزر دوو برای مشتریان خود در نظر گرفته‌ اند تا در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانند از این امتیاز استفاده کنند، اما چرا تعمیرات در منزل از اهمیت برخوردار است؟

پاسخ بسیار روشن است، شما بدون آنکه مجبور شوید از خانه خارج گردید تعمیر کار را در محل خواهید داشت و اینگونه در زمان شما بسیار صرفه‌ جویی خواهد شد. همچنین کلیه ی هزینه‌ هایی که باید پرداخت کنید از قبل و به‌ صورت مشخص‌ شده موجود است و می‌ توانید تلفنی از میزان آن مطلع گردید.

به غیر از این دو مورد که نامبرده شد،  مهم‌ ترین مزیت تعمیر یخچال دوو در محل این است که کلیه ی خدمات شامل تعمیرات تخصصی و سرویس یخچال در منزل تان یا محل کار تان انجام می‌ شود و نیازی به انتقال یخچال به مراکز تعمیر نیست، مگر اینکه مشکلات دستگاه پیچیده باشد و نیازمند صرف زمان بیشتر و بررسی دقیق‌ تر باشد.

پس اگر تمایل دارید تا تعمیر یخچال در منزل تان انجام شود و از پرداخت هزینه‌ های حمل‌ و نقل دستگاه و جا به‌ جایی معاف شوید با تعمیر کاران دوو تماس بگیرید تا برای تعمیر یخچال در محل حاضر شوند و اشکالات ایجاد شده در آن را برطرف نمایند.

کلیه ی تعمیرات با بیشترین سرعت در منزل شما انجام می گردد

مشکلات رایج یخچال و فریزر دوو

تعمیر یخچال و فریزر دوو کرج ، مشکلات رایج

مشکلات رایج در تعمیر یخچال و فریزر دوو عبارت هستند از:

– کار کردن یخچال به‌ صورت یکسره: این نقص به دلیل به‌ هم خوردن تنظیمات تایمر و برد کنترل در یخچال دوو ایجاد می‌ شود.

– فریزر یخچال مواد غذایی را منجمد نمی‌ کند و موتور یخچال داغ کرده است: ایرادات فنی مانند از کار افتادن کمپرسور و یا نقص در سیستم برد کنترل یخچال دوو علت این مشکل است.

– درب یخچال به‌ خوبی بسته نمی‌ شود و کمی باز می‌ ماند: در این‌ مورد باید لاستیک درب یخچال دوو که جزو تجهیزات جانبی آن محسوب می‌ شود عوض گردد تا درب به‌ درستی بسته شود و هوای یخچال به بیرون نرود.

– کار نکردن موتور یخچال فریزر دوو: برد کنترل و موتور یخچال هر دو باید مورد بررسی قرار گیرند تا وضعیت شان مشخص شود. – برفک زدن یخچال دوو: برفک زدن به دلایلی مثل انسداد کانال‌ های تخلیه، فرسوده شدن، خرابی لاستیک‌ های دور درب و مسدود شدن دریچه‌ های هوا ایجاد می‌ شود.

– خرابی برد الکترونیکی: اگر پاور برد کنترل یخچال و دیگر قطعاتی که به آن وابسته هستند خراب شوند این مشکل ایجاد می‌ شود. – عدم روشن‌ شدن یخچال و از کار افتادن فن: خرابی در قسمت برد کنترل و نقص در موتور فن علت این مشکل است.

– صفحه ی دیجیتالی یخچال از کار افتاده است: به دلیل ایرادی که در برد کنترلی دستگاه ایجاد شده‌ است کد خطای یخچال و نیز دیگر نشان ها به‌ درستی قابل رویت نیستند.

ارائه کننده ی خدمات مشاوره ی 100 درصد رایگان !

علت خراب شدن یخچال و فریزر دوو

علت خراب شدن یخچال و فریزر دوو را می‌ توان در ایرادات زیر جستجو کرد: – عدم روشن‌ شدن موتور یخچال. – بسته نشدن درب یخچال دوو به طور کامل.

– قسمت یخچال فریزر عملکرد یخ زدن را انجام نمی‌ دهد..

– صدای آزار دهنده و بلند یخچال دوو.

– برفک زدن زیاد فریزر و فضای داخلی یخچال

– فرسودگی لاستیک یخچال.

– عدم بیرون دادن یخ از قسمت یخ ساز.

– خالی شدن گاز یخچال.

– قسمت دیجیتالی یخچال خراب‌ شده و نمایش اعداد به‌ درستی انجام نمی‌ شود.

– در هنگام خاموش و روشن‌ شدن یخچال به‌ شدت لرزش وجود دارد.

– فضای داخلی یخچال دچار یخ‌ زدگی شده‌ است. تمامی این موارد باعث می‌ شود تا شما به تعمیر یخچال دوو نیازمند باشید.

جهت دریافت خدمات و تعمیرات با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *