تعمیر یخچال و فریزر زیرووات کرج

تعمیر یخچال و فریزر زیرووات کرج

تعمیر یخچال و فریزر زیرووات کرج

تعمیر یخچال و فریزر زیرووات کرج توسط تعمیرکاران با تجربه ی مرکز تعمیر یخچال کرج به بهترین شکل انجام می شود .

نمایندگی های بسیار معتبری در ایران وجود دارند که در زمینه تعمیر لوازم خانگی فعالیت دارند، از جمله می‌توان به تعمیر یخچال و فریزر زیرووات کرج اشاره کنیم که در شهر کرج نمایندگی فعال این برند وجود دارد و اگر شما یخچال زیرووات دارید و در هنگامی که عیب و ایرادی در یخچال به وجود آمد می توانید به راحتی از متخصصان و تعمیرکاران زبده و باتجربه این نمایندگی کمک بخواهید تا یخچال شما را تعمیر کنند.

در ادامه با ما باشید تا بیشتر با این نمایندگی آشنا شوید.

ما تمامی خدمات خود را به صورت کامل و 100 درصد ضمانت می کنیم

علت قطع و وصل شدن برق یخچال

تعمیر یخچال و فریزر زیرووات کرج ، قطع و وصل برق

یکی از مواردی که بسیار ممکن است در یخچال ها به وجود بیاید، قطع و وصل شدن برق یخچال است که در اینجا قصد داریم درباره تعمیر برق یخچال و فریزر با شما صحبت کنیم.

یکی از این موارد اشکال در اتصالات سیم و پریز، صفحه نمایش خاموش یخچال می باشد. اتصال سیم به پریز برق به طور کامل باید چک شود و از سلامت پریز و دوشاخه مطمئن باشید.

مورد بعدی سوختگی محافظ برق یخچال می باشد. محافظ برق یخچال دستگاهی است که از نوساناتی که در برق شهری به وجود می آید پیشگیری می‌کند.

سومین مورد آسیب در برد یخچال است. آسیب در برد یخچال یکی از دلایل خاموش شدن یخچال فریزر می باشد که آسیب دیدگی یا سوختگی برد یخچال باید خیلی سریع تعمیر شود تا موجب عملکرد درست و مناسب دستگاه شما گردد و اگر شما به موقع تعمیر نکنید احتمال دارد که خرابی یخچال افزایش پیدا کند.

مورد دیگری که می توانیم عنوان کنیم سوختن موتور یخچال است که بیشتر یخچال ها دچار این مشکل می شوند و خاموش شدن ناگهانی یخچال نشانه‌ای از سوختن دستگاه و موتور یخچال است و باید حتماً موتور یخچال شما تعویض گردد، چرا که در بسیاری مواقع موتور یخچال قابل تعمیر نمی باشد.

پنجمین مورد خراب بودن ترموستات یخچال است. ترموستات یک قطعه حیاتی در یخچال است که وظیفه تنظیم دمای یخچال را بر عهده دارد. این دستگاه به وسیله اتصالات الکترونیکی به یخچال متصل می باشد و خرابی یخچال را نشان می دهد.

کاهش 65 درصدی هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر !

اتومات نکردن یخچال و فریزر زیرووات کرج

تعمیر یخچال و فریزر زیرووات کرج ، اتومات نکردن

برای تعمیر یخچال زیرووات بهتر است به نمایندگی هایی که در سطح کشور وجود دارند مراجعه کرده و عیب یابی یخچالتان را به آنها بسپارید تا آن را تعمیر کنند.

یکی از عیب های احتمالی که در یخچال و فریزر به وجود می‌آید اتوماتیک نکردن یخچال است. گاهی این موضوع یک دلیل بسیار ساده دارد، یعنی اینکه ممکن است یخچال یا فریزر شما در تابش مستقیم نور خورشید قرار گرفته باشد و باعث شده که یخچال گرم شود و این عامل باعث اتوماتیک نکردن یخچال می شود.

مورد بعدی جابجایی بیش از حد یخچال است. اگر یخچال را جای مناسبی قرار ندهید ممکن است این مورد در یخچال به وجود بیاید. برای برطرف کردن این موضوع باید حتماً محیطی که یخچال قرار می گیرد هوای مناسب داشته باشد و بیش از حد گرم نباشد.

نکته بعدی که می توانیم نام ببریم باز و بسته شدن بیش از حد درب یخچال است که بسیاری از ما عادت داریم که هر چند دقیقه یک بار سراغ یخچال برویم و بی‌دلیل یخچال را باز کنیم و دوباره یخچال را ببندیم. این عامل باعث خراب شدن اتوماتیک یخچالمی شود که پس از مدتی ممکن است باعث شود که هزینه زیادی بر دوش شما بیفتد تا اتوماتیک یخچال را تعمیر کنید و مرکز تعمیر یخچال و فریزر زیرووات کرج در تعمیر هرگونه مشکلی تضمین قیمت دارد.

برفک زدن بیش از حد یخچال و فریزر باعث این عامل می‌شود.اگر یخ و برفک در یخچال بیش از حد تجمع پیدا کند مانع می شود که یخچال به صورت اتوماتیک کار کند.

0 تا 100 تعمیرات در منزل شما انجام می شود

دلایل نشت آب از یخچال و فریزر

یکی دیگر از دلایلی که باعث خراب شدن یخچال و فریزر می شود، نشت آب از یخچال است. ممکن است که نشت یخچال به خاطر به وجود آمدن مشکل در لاستیک درب یخچال باشد .

اولین دلیلی که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود، خرابی لاستیک دور یخچال است. اگر لاستیک دور یخچال شما فرسوده، خراب یا کثیف شده باشد ممکن است به خوبی درب باز و بسته نشود و یا اینکه درب یخچال باز بماند، پس باید هر چند وقت یکبار لاستیک دور درب یخچال را چک کنید تا به خوبی درب بسته شود و مواد غذایی درون یخچال خراب نشود و باعث نشتی آب در یخچال نگردد.

دومین علتی که در یخچال باعث نشتی آب می شود، مربوط به لوله تخلیه است. در یخچال فریزر های جدید که بدون برفک هستند این عملیات یخ زدایی به خوبی و به صورت اتوماتیک انجام می شود، این عملیات باعث می شود که یخ های یخچال خیلی سریع آب شود و یخی روی اپراتور و سیم پیچ های آن نریزد و آبی که از ذوب شدن یخ به وجود می آید از طریق لوله ها به داخل ظرف مربوطه می ریزد. این ظرف زیر یخچال قرار دارد و نزدیک کمپرسور می باشد که بعضی وقت ها آب یخ تولید شده در لوله گیر می کند و از قسمت دیگر یخچال آب بیرون می ریزد که باعث نشتی یخچال می شود.

شما باید هر چند وقت یکبار تمام عوامل را چک کنید تا یخچال شما دچار مشکل نشده باشد و عملکرد یخچال به خوبی صورت بگیرد و یا از تعمیر یخچال و فریزر زیرووات کرج کمک بخواهید که یخچال شما را چک کنند.

جهت دریافت مشاوره و تعمیرات هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *