تعمیر یخچال و فریزر زیمنس کرج

تعمیر یخچال و فریزر زیمنس کرج

تعمیر یخچال و فریزر زیمنس کرج

تعمیر یخچال و فریزر زیمنس کرج به وسیله تعمیرکاران زبده انجام می‌ پذیرد. امروزه بسیاری از شرکت‌ ها هستند که در زمینه تعمیر یخچال فریزر فعالیت می کنند اما شرکت ما یعنی مجموعه ی تعمیر یخچال کرج ، یکی از بهترین و بزرگ ترین شرکت ها در این زمینه می باشد که به راحتی بسیاری از یخچال ها از جمله یخچال فریزر زیمنس را تعمیر می نماید.

تعمیر یخچال فریزر بسیار سخت و پیچیده می باشد در نتیجه بهتر است که یخچال های خود را به هر فرد یا شرکتی نسپارید، چرا که یخچال وسیله ای حساس و حیاتی می باشد. گاهی افراد برای تعمیرات یخچال این وسیله را به برخی از شرکت های غیر معتبر می سپارند اما با مشکلات بعدی روبرو می شوند و ممکن است یخچال فریزرشان بعد از مدت کوتاهی دوباره دچار مشکل شود.

100 درصد خدمات خود را ضمانت کیفی می کنیم

تعمیر یخچال و فریزر زیمنس کرج ، سر و صدا

تعمیر یخچال و فریزر زیمنس کرج ، سر و صدا

در این بخش می خواهیم ببینیم که اصلاً چرا یخچال فریزر سر و صداهای غیر طبیعی را از خود به وجود می آورد و به طور کلی سر و صدا دارد.

یخچال ها معمولاً در حالت عادی کمی از خود سر و صدا ایجاد می کنند که این صدا کاملا عادی است و در یک ولتاژ کاملا طبیعی انجام می شود. این صدا معمولاً مدت زمان ۳۰ دقیقه برای افراد به گوش می‌ رسد و یک صدای کاملاً طبیعی است که در تمامی یخچال ها این صدا وجود دارد اما برخی از صداها در یخچال فریزر هستند مانند صدای تق تق یا ویبره که این صدا ها معمولا علت خرابی یخچال می باشند که افراد باید در پی برطرف نمودن این صدا بر بیایند و با یک تعمیرکار مشورت کنند و علتش را بفهمند.

 

پس باید حالت های مختلف را بررسی نمود، مثلاً اولین چیزی که در این مواقع به ذهن می رسد این است که ممکن است یخچال در جای درستی قرار نداشته باشد و به اصطلاح تراز نباشد، چرا که اگر یخچال فریزر تراز نباشد ممکن است این صدا را از خود به وجود بیاورد و در واقع یخچال در جای درستی نیست.

وقتی یخچال فریزر شما در جای درستی قرار ندارد و کاملا تراز نیست ممکن است علاوه بر صداهایی که از یخچال به وجود می آید صدای لرزش نیز وجود داشته باشد و ممکن است قطعات زیادی از یخچال آسیب ببینند پس وقتی صدا را می شنوید حتماً به آنها اهمیت دهید و در پی برطرف کردن این صدا باشید و حتما اگر یخچالتان تراز نیست آن را در جای درست قرار دهید.

بهتر است که برای نصب یخچال فریزر خود از یک متخصص کمک بگیرید تا شما را در این زمینه یاری کند و خود یخچال را وصل کند که مشکلات بعدی برای آن به وجود نیاید.متخصصان مرکز تعمیر یخچال و فریزر زیمنس کرج بسیار حرفه ای هستند و تمامی این نکات را به خوبی می توانند برطرف کنند.

0 تا 100 تعمیرات در منزل شما انجام می شود

یخ زدن لوله های کندانسور یخچال

تعمیر یخچال و فریزر زیمنس کرج ، یخ زدن کندانسور

شاید یخچال بسیاری از شما تا به حال دچار یخ زدگی شده باشد و لوله های کندانسور یخچال شما دچار یخ زدگی غیرطبیعی شده باشد، یکی از علت های یخ زدن لوله کندانسور یخچال اختلال در تنظیم درجه یخچال می باشد. اگر یخچال شما درست تنظیم نشده باشد ممکن است که این لوله ها دچار یخ زدگی شوند و مشکلات زیادی را برای یخچال شما به وجود بیاورند، چرا که معمولاً تنظیم درجه یخچال وقتی دچار اختلال می شود مشکلات زیادی برای یخچال به وجود می آورد.

این وسیله وظیفه تنظیم یخچال را بر عهده دارد و وقتی که این وسیله درست کار نمی کند ممکن است که لوله های برگشت آن یخ بزند.

کار کردن بیش از اندازه کمپرسور یخچال یکی دیگر از علت های یخ زدن لوله می باشد. اگر کمپرسور به صورت یکسره کار کند باعث می شود که لوله های پشت یخچال کاملاً یخ بزنند و بهتر است که کمپرسور به صورت یکسره کار نکند.یک دلیل دیگر که باعث به وجود آمدن این مشکل می شود زیاد بودن گاز یخچال است که همین باعث می شود که کمپرسور هم برفک بزند.فهمیدن این دلایل شاید به آسانی نباشد و باید از تعمیرکاران مرکز تعمیر یخچال و فریزر زیمنس کرج کمک بگیرید.

ما بهترین متخصصین و تکنسین را داریم و تمامی تعمیرات را با بهترین کیفیت انجام می دهیم

علت تولید برفک در یخچال های بدون برفک

اگر یخچال شما از یخچال های بدون برفک است اما چند وقتی است که متوجه شده اید فریزر آن کاملاً برفک می‌ زند، باید در پی کشف راه حل و مشکل باشید.اولین چیزی که با برفک زدن یخچال به ذهن تعمیرکار می رسد این است که یخچال در محیط مرطوب قرار دارد. اگر درب آشپزخانه شما در نزدیکی های درب حمام باشد یا اینکه یخچال ساید در کنار اجاق گاز باشد باعث می شود که یخچال شما برفک بزند و خراب شود.

اگر سماوری دارید که همیشه روشن است و در نزدیکی های یخچال است، باز هم این شرایط را به وجود می‌آورد و این بخارات ناشی از پخت و پز در آشپزخانه بخار محیط را بالا می برد و یخچال برفک می زند.برفک ربطی به قدیمی و جدید بودن یخچال ندارد و برفک در این شرایط برای هر یخچالی به وجود می آید.

علت دیگری که ممکن است باعث برفک زدن یخچال ها شود، تسمه ای است که در دور تا دور درب یخچال وجود دارد. حتی اگر که کمترین میزان از این تسمه دچار پارگی و یا خرابی شود باعث می شود که هوای محیط بیرون و رطوبت گرمای آن به داخل یخچال نفوذ کند و همین باعث به وجود آمدن برفک هایی می شود و یخچال را خراب می کند و لوازم درون یخچال خیلی سریع یخ می زند.

یکی دیگر از این مشکلات مصرف بالای برق یخچال می باشد که همین امر باعث می شود که عمر مفید یخچال بسیار پایین بیاید و سریع یخچال خراب شود، پس برای اینکه این مشکلات برای شما وجود نیاید بهتر است که با یک تعمیرکار یخچال مشورت کنید تا مشکلات بعدی برای شما به وجود نیاید.

تعمیر برفک یخچال هم به وسیله تعمیرکاران ما در تعمیر یخچال و فریزر زیمنس کرج به راحتی انجام می پذیرد.

جهت دریافت مشاوره و تعمیرات هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *