تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت کرج

تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت کرج

تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت کرج

تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت کرج خود را به مرکز تخصصی تعمیر یخچال کرج بسپارید . این مرکز یخچال فریزر شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر می نماید . ما در این مقاله قصد داریم که در رابطه با مرکز تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت در کرج مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم، بر خلاف تصوری که بیشتر افراد دارند دیپوینت (depoint) یک برند داخلی است که از سال 1376 کار خود را در زمینه تولید انواع یخچال و فریزر آغاز کرده است. در ابتدای فعالیت نام این شرکت گلسان بود که بعدها به دیپوینت تغییر کرد.

تمامی محصولات این گروه دارای طراحی زیبا و شیک هستند و همگی متناسب با نیاز های خانواده ایرانی طراحی شده اند. به دلیل بالا بودن کیفیت و همچنین دارا بودن طراحی مدرن و زیبا، امروزه استقبال زیادی از محصولات دیپوینت می شود، به همین دلیل مراکز زیادی برای این برند در سراسر کشور فعال هستند که در صورت خرابی و ایجاد هرگونه مشکل برای محصول شما می توانید به راحتی از خدمات این مراکز استفاده کنید.مرکز تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت کرج از مراکزمجاز تعمیر یخچال است که در کرج فعالیت دارد.

ما تمامی تعمیرات را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهیم

تعویض برد یخچال و فریزر دیپوینت

تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت کرج ، تعویض برد

خراب شدن برد یخچال فریزر یکی از شایع ترین دلایل خرابی یخچال و فریزر می باشد. در این بخش قصد داریم که به بررسی این موضوع بپردازیم .

به طور کلی همه یخچال ها و همچنین فریزر ها دارای یک برد الکترونیکی تخصصی می باشند، در واقع برند یخچال همانند مغز یخچال است و مسئولیت کنترل و هدایت دیگر قطعات در یخچال را برعهده دارد، به همین دلیل در صورت خرابی این بخش عملکرد یخچال و یا فریزر شما دچار اختلال می شود .

محصولات دیپوینت همگی دارای یک برد الکترونیکی هستند، این برند معمولا شامل قسمت های دیگری همانند فیوزها ، خازن ها و … است و به دلایل مختلفی ممکن است که هر یک از این قطعات آسیب ببنید و برد شما دچار اختلال شود، یکی از شایع ترین دلایل خرابی برد ، نوسانات برق ورودی است.

در صورتی که یخچال شما به یک منبع برق که دارای نوسانات بالا است ( مثلا زیاد قطع و وصلی دارد ) متصل شود، ممکن است که قطعات برد شما از کار بیفتند و در نتیجه برد الکترونیکی شما آسیب ببیند و یا به طور کامل از کار بیفتد، پس همیشه سعی کنید از یک پریز مناسب استفاده کنید و یا حتما از محافظ برای یخچال خود استفاده کنید .

از دیگر دلایل خرابی بردها می توان به نفوذ آب به آنها و اتصالی اشاره کرد. در صورتی که آب به قسمت برد الکترونیکی یخچال شما نفوذ کند، باعث اتصالی در سیم پیچی داخلی می شود که در نتیجه آن برد یخچال می سوزد و بسیاری از دلایل دیگر که بیان همه آنها از حوصله این مقاله خارج است .

در صورتی که هرگونه اختلال در برد یخچال و فریزر دیپوینت شما ایجاد شد می توانید آن را تعویض کنید. برای این کار کافی است در صورت مشاهده هرگونه خرابی در یخچال خود بدون انجام هر گونه کار اضافی با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید تا نیرو های خود را برای تعمیر یخچال شما ارسال کنند، این افراد برد یخچال را تعویض خواهند کرد .

یک نکته مهم که حتما باید به آن توجه کنید این است که به دلیل اهمیت بالا و همچنین قیمت بالای برد الکتریکی، در صورتی که یخچال شما نیاز به تعویض برد داشت، حتما یخچال را به تعمیرگاهی معتبر بسپارید، زیرا ممکن است برای یخچال شما از برد های بی کیفیت و غیر اصل یخچال و فریزر دیپوینت استفاده کنند .مرکز تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت کرج از قطعات اصلی کارخانه دیپوینت استفاده می کند که نمونه اصلی هستند.

بهترین کیفیت خدمات و تعمیرات یخچال فریزر را از ما بخواهید

علت صدای زیاد یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت کرج ، علت صدا

به دلایل مختلفی ممکن است که نیاز به تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت کرج داشته باشید، یکی از شایع ترین دلایل تولید صدای زیاد یخچال و فریزر است. این مشکل ممکن است بنا به دلایل مختلفی ایجاد شود که برخی از مهم ترین آنها عبارت است از :

۱ ) خرابی فن های یخچال : فن یخچال از قسمت هایی است که در صورت خرابی صدای زیادی از خود تولید می کنند. ، در هر یخچال از فن های مختلف همانند فن موتور یا کمپرسور، فن کندانسور و فن اپراتور یا یخچال استفاده می شود .

۲ ) صدای موتور یا کمپرسور : موتور از دیگر بخش هایی است که از خود صدا تولید می کند. در صورتی که یخچال شما صدای غیر عادی دارد ممکن است که مربوط به بخش موتور و یا کمپرسور باشد که رله استارت ،‌ پیچ های نگهدارنده موتور و … از شایع ترین دلایل صدا دادن موتور یخچال دیپوینت می باشند .

۳ ) گاز یخچال : در صورتی که صدایی همانند صدای گرد و غبار و یا صدای باد از یخچال خارج می شود به احتمال زیاد مشکلی در بخش گاز یخچال به وجود آمده است .

۴ )‌ حالت دیفراست : زمانی که بخچال در حالت یخ زدایی یا دیفراست قرار دارد نیز ممکن است از خود صدا تولید کند .

۵ ) صدای یخساز یخچال : در برخی از محصولات دیپوینت که از یخساز استفاده شده است نیز صدا خارج می شود .

تعمیرکاران مرکز تعمیر یخچال و فریزر دیپوینت کرج با این مشکلات اشنایی دارند و در سریع ترین زمان مشکل را رفع می کنند.

کاهش هزینه ی تعمیرات تا 65 درصد !

علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال دیپوینت

دیگر دلایلی که نیاز به تعمیرات یخچال فریزر دیپوینت دارند ، یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال است، برخی از مهم ترین دلایل رخ دادن این اتفاق عبارت است از :

۱ )‌ تنظیم نبودن دمای یخچال : دمای بیشتر یخچال ها را می توان دستی تنظیم کرد، باید که این دما به اندازه درست تنظیم شود در غیر این صورت باعث خرابی و یا یخ زدن مواد غذایی در داخل یخچال می شود .

۲ )‌ کثیف بودن کویل های کندانسور : در صورتی که کویل های کندانسور یخچال شما کثیف باشند نیز ممکن است که مواد غذایی داخل یخچال یخ بزنند، زیرا که در این صورت یخچال با توان بیشتری کار می کند .

۳ ) خرابی ترموستات یخچال : از دیگر دلایل شایع که باعث یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال می شود، می توان به خرابی ترموستات اشاره کرد .

۴ ) خرابی ترمیستور یخچال : خرابی ترمیستور یخچال نیز می تواند دمای هوا یخچال را مختل کند

هم اکنون با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *