تعمیر یخچال و فریزر تکنوسان کرج

تعمیر یخچال و فریزر تکنوسان کرج

تعمیر یخچال و فریزر تکنوسان کرج

تعمیر یخچال و فریزر تکنوسان کرج توسط مرکز های مجاز که در سراسر نقاط کشور وجود دارند صورت می گیرد و این مرکز ها به دلیل داشتن مهارت بالا می‌توانند خدمات خوبی را به مشتریان خود ارائه دهند در نتیجه توانسته رضایت بیشتر مشتریان را به خود جلب نمایند.

این مراکز با استفاده از افراد مجرب میتوانند در کوتاهترین زمان و بدون هیچگونه مشکل یخچال شما را به آسانی تعمیر کنند در نتیجه شما می توانید با اطمینان خاطر یخچال خود را به آن ها بسپارید. مرکز تعمیر یخچال کرج تمامی مشکلات یخچال فریزر شما را رفع خواهد کرد .

کسانی که به تعمیر این نوع یخچال ها می پردازند و یا به صورت حضوری به منزل شما آمده و خرابی یخچال را به خوبی کنترل می نمایند و یا اینکه شما باید یخچال را به تعمیراتی های مجاز برده و در مدت چند روز یخچال شما همانند روز اول خواهد شد.

کمترین هزینه ی تعمیرات یخچال فریزر را از ما بخواهید

تعمیر کمپرسور یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر تکنوسان کرج ، کمپرسور

موتور و یا کمپرسور یخچال به عنوان قلب یخچال می باشد در نتیجه وقتی این قطعه دچار خرابی شد حتماً به تعمیر آن بپردازید. با توجه به اهمیت داشتن کمپرسور ما در اینجا به تعمیر یخچال تکنوسان و خیلی از موارد دیگر می پردازیم تا اطلاعات شما کافی و جامع گردد.

کمپرسور یخچال مجموعه ای از پیستون، سوپاپ و میلنگ بوده که با انجام فرایند هایی وظیفه سرما زایی یخچال را بر عهده دارد. میلنگ موجود در این یخچال ها باعث میشوند که پیستون ها بالا پایین شوند و با کار متناوب و باز و بسته شدن سوپاپ نیز باعث میشود که گاز درون لوله ها و همچنین سیلندر ها به جریان در می آیند.

در صورتی که شما عواملی مانند صدای آزار دهنده، سوختگی ناشی از اتصالات برق و سایر عوامل را مشاهده نمودید حتما مشکل از کمپرسور یخچال بوده که در اسرع وقت آن را تعمیر نمایید. تعمیر کمپرسور یخچال حمل تخصصی بوده و نیاز به ابزار و تجهیزات خاصی دارد که باید توسط تکنسین متخصص و با تجربه انجام شود.

در نتیجه اگر شما دانش فنی کامل و یا ابزار تخصصی آن را ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای تعمیر کمپرسور به هیچ عنوان اقدام نکنید و تعمیر آن را به افراد متخصص بسپارید زیرا اگر شما کمپرسور را به‌درستی تعمیر نکنید خسارت های جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

صفر تا 100 خدمات و تعمیرات در منزل شما انجام خواهد شد

علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال

تعمیر یخچال و فریزر تکنوسان کرج ، یخ زدن

یکی از کاربردی ترین و ضروری ترین لوازم در هر خانه قطعات یخچال فریزر بوده که مواد غذایی و نوشیدنی ها را شما برای مدت طولانی می توانید در داخل آن نگهداری کنید.

یخچال تکنوسان که یک برند بسیار معروف می باشد نیز امکان دارد گاهی دچار خرابی شود و نیاز به تعمیر داشته باشد که از جمله آن تنظیم دمای یخچال تکنوسان، کمپر سود و غیره می باشد.یخ زدن وسایل و مواد غذایی داخلی یکی از مشکلات ارائه این نوع یخچال ها بوده که علت بروز آن می تواند بسیار ساده باشد که حتی خودتان بتوانید به راحتی آن را رفع نمایید.

در برخی مواقع شما متوجه این موضوع می شوید که مواد داخل یخچال یخ میزند که علت آن نمی تواند به عوامل بسیار زیادی بستگی داشته باشد. ساده ترین علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال تنظیم نبودن دمای آن بوده در نتیجه بیش از هر اقدام دیگر شما ابتدا باید تنظیم دمای یخچال را به خوبی مورد بررسی قرار دهید.

اگر مواد داخل یخچال یخ زده باشند ممکن است به دلیل دمای بسیار پایین یخچال باشد که شما باید آن را درست کنید در نتیجه به این نکته توجه کنید که دمای آن را تا حد زیادی بالا نبر که این امر نیز خود باعث بروز مشکلات خاصی می شود.

یکی دیگر از علت یخ زدن وسایل در یخچال قرار گرفتن آنها در فاصله نزدیک و یا مستقیم روی فن بوده که معمولاً در بسیار یخچال فریزر ها دریچه یا فن بخشی ار فریزر به داخل بخش یخچال تعبیه شده که هوای سرد این بخش را به قسمت یخچال هدایت می نماید.

در برخی مواقع کثیف شدن و جمع شدن جرم بر روی کندانسور موجب می شود تا یخچال با شدت بیشتر کار کرده و توان بیشتری را مصرف نماید تا به دمای مورد نیاز برسد که همین امر ممکن است یکی دیگر از علت یخ زدن مواد غذایی در داخل یخچال باشد.

بروز این مشکل در برخی موارد باعث خاموش نشدن یخچال و یکسره شدن آن آن می‌شود در نتیجه شما باید این موضوع را رفع نمایید. با توجه به اینکه ترموستات یخچال وظیفه کنترل دما را برعهده دارد در نتیجه خرابی آن نیز بر روی کنترل دما بسیار تاثیر گذاشته و به همین منظور علت یخ زدن مواد داخل یخچال نیز می تواند همین امر باشد.

در این حالت شما باید ترموستات یخچال را از کمترین درجه تا بیشترین درجه بچرخانید و اگر صدای کلیک به گوشتان رسید احتمالاً ترموستات شما سالم خواهد بود.

به کمک خدمات ما در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی نمایید

تعمیر یخچال و فریزر تکنوسان کرج ، ارور

یکی دیگر از دلایل تعمیر یخچال و فریزر در محل بروز ارور های آن می باشد که هر کدام از آن ها معنی خاصی دارند که نشان دهنده خرابی قطعه مورد نظر می باشد.ارور co در این یخجال نشان دهنده مشکل کمپرسور فن یخچال می باشد و ارور DAمشکل از دمپر یخچال فریزر تکنوسان بوده که باید درست شوند.

از دیگر ارورهاds بوده که خرالی سنسور دیفراست ،سیم کشی و برد را نشان داده و ارورcdخرابی فن و دمپر بخچال را هشدار می دهد.LA که از ارورهای دیگر می باشد خرابی لامپ یخجال و ارورHEمشکل در هیتر یخچال را شما می توانید بفهمید.ارور FAمربوط به مشکلات فن و RDمربوط به مشکلات سوئیچ مگنت،دمپر یخچال می باشد.

.در نتیجه شما با داشتن اطلاعات کافی در مورد هر کدام از این ارورها می توانید بدون هیچ مشکلی در کمترین زمان آن را برطرف نمایید که هزینه تعمیر آن نیز بسیار پایین بوده و هر شخص باهر توان مالی به راحتی می تواند آن را در کمترین زمان حل نماید در نتیجه هیچ گونه نگرانی بابت هزینه تعمیر نخواهید داشت. برای رفع مشکلات یخچال فریزر خود می توانید با متخخصین ما در تعمیر یخچال و فریزر تکنوسان کرج تماس بگیرید .

هم اکنون با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *