تعمیر یخچال و فریزر جی پلاس کرج

تعمیر یخچال و فریزر جی پلاس کرج

تعمیر یخچال و فریزر جی پلاس کرج

تعمیر یخچال و فریزر جی پلاس کرج خود را به دستان توانمند متخصصین مرکز تعمیر یخچال کرج بسپارید .تعمیر یخچال و فریزر جی پلاس در کرج تمامی تعمیرات مربوط به یخچال را برای شما انجام میدهد. یخچال های شما در این مرکز در کمترین زمان تعمیر می شود. این مرکز تمامی امکانات خود را در شهر کرج و اطراف گسترده است و به صورت ۲۴ ساعته و تمام هفته خدمت رسانی خود را انجام می دهد و شما می توانید به راحتی خدمات خود را از این مرکز دریافت نمایید تعمیر یخچال چیزی است که برای بسیاری از افراد دغدغه است.

این وسیله به دلیل حجم بزرگی که دارد اصلاً قابل جابجایی نیست و همچنین مراکز که تعمیر یخچال را به خوبی انجام دهند نیز بسیار کم هستند چرا که امروزه به دلیل گران بودن قطعات و لوازم برقی نمی توان به هرکسی اعتماد کرد اما شما می‌ توانید با خیال راحت و فکری آسوده به مرکز ما اطمینان کنید و یخچال خود را به ما بسپارید، تا در کمترین زمان  به هر موقع شبانه روز که باشد یخچال شما را تعمیر می کنیم و در کمترین زمان به شما تحویل می دهیم.

مراکز تعمیر ما در سراسر کرج وجود دارند و شما هر زمان که تماس بگیرید در کمترین ساعت تکنسین های ما به محل می آیند و تعمیر یخچال را به خوبی انجام می‌ دهند. قطعاً هر کس که یکبار با این مرکز تماس بگیرد مشتری دائم این مرکز می شود و همیشه برای تعمیرات خود به این مرکز مراجعه خواهد کرد چرا که تکنسین های مجربی که در این مرکز قرار دارند با بهترین امکانات این یخچال ها را تعمیر می کنند و به دست شما می دهند.

ما بهترین متخصصین را داریم و تمامی تعمیرات را با بهترین کیفیت انجام می دهیم

علت خطا در یخچال جی پلاس

تعمیر یخچال و فریزر جی پلاس کرج ، علت خطا

تعمیر یخچال و فریزر جی پلاس توسط متخصصین مجرب انجام می شود. ما در این بخش می خواهیم علت خطا در یخچال جی پلاس را مورد بررسی قرار دهیم زمانی که ارتباط به درستی بین برد اصلی و برد دی سی پلی یخچال به خوبی برقرار نمی شود یخچال دچار مشکل می شود و دستگاه ارور را نمایش می دهد و تنظیماتی که روی خود دستگاه وجود داره و باید توسط یک متخصص مجرب انجام بشود.

اگر ارور برای دستگاه نمایش داده بشه هر موقع یخچال به خوبی کار نمی کند و کارکرد خوبی ندارد و باید خیلی سریع مشکل را بر طرف نمود و یا با یک تعمیرکار تماس بگیریم تا مشکل این وسیله را پیدا کند و برای شما آن را تعمیر نماید.

بهتر است بعد از اینکه کد خطاهای را بر روی یخچال فریزر خود بدون اینکه خودتان شروع کنید به تعمیر سریع با یک تعمیرکار مجرد تماس بگیرید تا در اولین فرصت برای تعمیر یخچال بیاید چرا که اگر به موقع یخچال تعمیر نشود ممکن است هزینه هنگفتی بر دست شما بگذارد بهتر است که با دیدن این کد را حتماً یخچال را از برق بکشید و منتظر تعمیر کار بمانید.

ارائه ی مشاوره ی 100 درصد رایگان !

علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال

تعمیر یخچال و فریزر جی پلاس کرج ، علت یخ زدن

خراب شدن یخچال جی پلاس به علل مختلفی بستگی دارد. اما می خواهیم علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از ساده ترین علتی که باعث می شود مواد غذایی درون یخچال یخ بزند تنظیم نبودن دمای دستگاه است.

در واقع قبل از این که اقدامی انجام دهید باید تنظیمات یخچال را مورد بررسی قرار دهید در این صورت ممکن است که شما دمای یخچال را خیلی پایین آورده باشید که باعث می شود غذا در یخچال یخ بزند. بهتر است همیشه دمای یخچال را روی یک دمای ثابت و مناسب قرار دهید.

یکی دیگر از علل یخ زدن وسایل در یخچال قرار گرفتن یخچال در فاصله نزدیک و مستقیم جلوی فن ها می باشد معمولاً بسیاری از یخچال ها دریچه و یا فنی دارند که در بخش فریزر تعبیه شده و باعث یخ زدن فریزر می شود وقتی فن در نزدیکی یخچال وجود داشته باشد ممکن است که باعث یخ زدگی قسمت بالای یخچال نیز بشود.

یکی دیگر از علل یخ زدگی یخچال خراب بودن ترموستات یخچال است. ترموستات یخچال وظیفه کنترل دما را برعهده دارد و اگر این وسیله خراب شود قطعاً دما به خوبی در یخچال کنترل نمی شود و باعث می شود که مواد درون یخچال یخ بزند و این یکی از مهمترین دلایل یخ زدگی مواد در یخچال ممکن است خرابی ترموستات یخچال باشد.

از دیگر عواملی که باعث یخ زدن مواد غذایی در داخل یخچال می شود خراب بودن برد الکترونیکی یخچال است که در صورتی که این یخچال مشکل شده باشد برای راه اندازی هیتر درون یخچال به خوبی صادر فرمان نمی‌ شود و یا عملکرد خود را به خوبی انجام نمی دهد و به این ترتیب شما مشکل یخ زدن وسایل درون یخچال خود روبرو خواهید شد و همین امر باعث می شود که این یخچال کارایی خود را از دست بدهد و به خوبی محیط یخچال سرد نکند.

صفر تا 100 تعمیرات در منزل شما انجام خواهد شد

روش تنظیم دمای یخچال و فریزر جی پلاس

تنظیم دما یخچال و فریزر جی پلاس را در آیت بخش مورد بررسی قرار می دهیم. دما FRIDGE در یخچال جی پلاس به این صورت تنظیم می شود که یخچال 2 ،3 ،4 ،6 ،8 ،OFدمای انتخاب شده بعد از 5 ثانیه چشمک زدن ثابت میماند.

در حالت OF فقط سرمایش قسمت یخچال متوقف می شود. بعد از اینکه این کار را انجام دادید دمای مناسب آن قسمت فعال می شود. در قسمت کلید Vacationبا نگه داشتن کلید ALARM به مدت 3 ثانیه دمای یخچال شما 17 نشان داده می شود. در این حالت یخچال سرمایش ندارد. دمای یخچال قابل تغییر نیست تا این کلید غیر فعال شود، پس حتما این نکته را نیز مورد بررسی قرار دهید.

در قسمت بعدی کلید Alarm را مورد بررسی قرار دهید، به این صورت که عملکرد این حالت نیز مانند مدل GFR-K214FS/FW نیز می باشد. یعنی اگر درب یخچال به مدت 90 ثانیه باز باشد آلارم باز بودن درب شنیده می شود که برای فعال یا غیر فعال کردن، کافیست کلید آلارم را فقط یک بار فشار دهید.

اگر تمامی این کار ها را به خوبی انجام دهید به راحتی می توانید با کمترین زمان یخچال خود را تعمیر کنید. ما در این بخش انواع مختلف تنظیمات دمای یخچال و فریزر جی پلاس را برای شما توضیح دادیم، بهتر است که برای تنظیم بهترین کار به دفترچه راهنمایی یخچال مراجعه کنید و توضیحات این قسمت را نیز مورد بررسی قرار دهیم که معمولاً در این دفترچه ها توضیحات کاملی را ارائه داده‌اند تا شما را برای روشن و اتصال کردن این یخچال کمک کنند.

جهت دریافت خدمات و تعمیرات هم اکنون با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *