تعمیر یخچال و فریزر ایستکول کرج

تعمیر یخچال و فریزر ایستکول کرج

تعمیر یخچال و فریزر ایستکول کرج

تعمیر یخچال و فریزر ایستکول کرج توسط بهترین تعمیرکاران ما در مرکز تعمیر یخچال کرج انجام می شود .اگر برای تعمیر یخچال خود به دنبال یک مرکز معتبر و کاربلد هستید، توصیه ما به شما مرکز تعمیر یخچال و فریزر ایستکول در کرج است. این مرکز بهترین تعمیرکاران را استخدام می کند که از نظر دانش و توانمندی در سطح عالی هستند و با انواع یخچال ها و مشکلات آن‌ها آشنایی کامل دارند و فقط با یک تماس آماده خدمت رسانی هستند.

تعمیرکاران مرکز تعمیر یخچال و فریزر ایستکول در کرج هم درب منزل و هم در مرکز می توانند مشکل یخچال شما را یافته و رفع نمایند اگر نقص و ایراد یخچال جزئی باشد، در اسرع وقت آن را در منزل رفع می کنند اما اگر مشکل بسیار جدی باشد یخچال را به مرکز منتقل می کنند. دستمزد آنان طبق تعرفه های قانونی مرکز بوده و دستمزد بیشتری از شما دریافت نمی کنند.رفت و آمد تعمیرکاران و نحوه عملکرد آن‌ها توسط مرکز تعمیر کاملا کنترل می‌شود و پس از پایان کار از شما درباره نحوه کارکرد و میزان رضایت پرسش می‌شود که پاسخ های شما برای این مرکز بسیار مهم است.

مرکز تعمیر یخچال و فریزر ایستکول در کرج به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی می باشد و شما در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانید با آن ها تماس بگیرید تماس با آن ها یا از طریق تلفن و یا از طریق سایت انجام می‌شود که در هر دو صورت این مرکز در اسرع وقت نیروی خود را اعزام می‌کند با مراجعه به سایت می توانید مشکل یخچال را ثبت کنید سپس کارشناسان مرکز با شما تماس گرفته و تعمیرکار برای شما فرستاده خواهد شد.

تعمیرات یخچال فریزر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن ، با بهترین کیفیت انجام خواهیم داد

تعمیر یخچال و فریزر ایستکول کرج ، علت صدا

تعمیر یخچال و فریزر ایستکول کرج ، علت صدا

گاهی اوقات از یخچال صدای زیادی شنیده می‌شود که باید سریع رفع شود وگرنه منجر به مشکل جدی می‌گردد.برای تعمیر صدا یخچال و فریزر ایستکول می توانید با مرکز تعمیر یخچال و فریزر ایستکول در کرج تماس بگیرید چون این مرکز در این زمینه نیز بسیار مجرب می‌باشد.

وقتی تعمیرکار به محل اعزام می‌شود ممکن است برای صدای زیاد یخچال علت های مختلفی را بیان کند که یکی از آن ها خشکی پروانه های موتور است که با روغن کاری این مشکل به سهولت رفع می‌شود اما میزان روغن باید اندازه باشد و تشخیص این میزان کار افراد عادی نیست و فقط یک تعمیرکار حرفه ای از میزان آن آگاهی دارد.

علت دیگری که ممکن است او برای صدای زیاد یخچال بیان کند مکان جا نامناسب یخچال است در واقع اگر یخچال تراز نباشد از آن صدای زیادی شنیده می‌شود او با تراز سنجی که دارد به سهولت یخچال را در حالت تراز قرار می دهد و صدا قطع می شود گاهی برای تراز کردن، پیچ پایه های یخچال را باید باز یا بسته کرد.

موتور یخچال با پیچ هایی به بدنه متصل می‌شود که اگر این پیچ ها شل یا شکسته شوند صدای گوشخراشی از یخچال شنیده می‌شود که در این صورت نیز تعمیرکار با تعویض پیچ یا سفت کردن آن، صدای یخچال را از بین می‌برد.

خرابی بلبرینگ های فن یا شکستگی آن ها نیز یکی از عواملی است که موجب ایجاد صدا در یخچال می‌شود و برای رفع این مشکل باید فن را عوض کرد.

گاز داخل لوله ها و کمپرسور یخچال در حال گردش است که گاهی به دلیل بی کیفیتی لوله، سطحی از آن ساییده شده و همراه گاز به گردش درمی‌آید که در این هنگام صدای ناهنجاری از یخچال شنیده می‌شود که باید لوله ها تعویض شوند.

100 درصد خدمات و تعمیرات خود را ضمانت می کنیم

عیب یابی اتوماتیک نکردن یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر ایستکول کرج ، علت اتوماتیک نکردن

عیب یابی اتوماتیک نکردن یخچال و فریزر یکی دیگر از علت های مهم تعمیر یخچال و فریزر ایستکول است که باید به مرکز تعمیر یخچال و فریزر ایستکول در کرج سپرد.

اتوماتیک نکردن یک مشکل بسیار جدی است و نباید در رفع آن کوتاهی کنید.یکی از دلایل اتوماتیک نکردن یخچال فریزر آسیب کویل و لوله های کندانسور می باشد این لوله ها در پشت یخچال تعبیه شده اند و برای کارکرد بهینه باید فاصله مناسبی تا دیوار داشته باشند به گونه ای که هوا به راحتی در پشت یخچال در جریان باشد.

از دلایل دیگری که برای اتوماتیک نکردن یخچال می توان نام برد می باشد فن یخچال باید به طور مداوم کار کند به طوری که بتواند هوای سرد را به گردش درآورد اگر این فن دچار ایراد شده باشد در کارکرد یخچال مشکل به وجود می‌آید و باید فن را عوض کرد.

ایراد و نقص فنی ترموستات نیز سبب اتوماتیک نکردن یخچال و فریزر می شود که در اسرع وقت باید آن را تعمیر یا تعویض نمود در واقع ترموستات تنظیم سرمای درونی یخچال را بر عهده دارد و اگر دچار مشکل شود تمام مواد غذایی در داخل یخچال یخ می زنند چون هوای سرد و گرم در جریان نمی باشند و با این قطعه دمای داخلی یخچال ثابت می ماند.

نشت یا کمبود گاز نیز یکی دیگر از عوامل اتوماتیک نکردن یخچال به شمار می آید. لاستیک دور درب یخچال و فریزر باید به طور کامل به بدنه یخچال بچسبد وقتی درب را می بندیم هوای سرد از آن خارج می شود اگر این لاستیک دچار پارگی شود یا بر اثر استفاده طولانی مدت با مشکل مواجه شود منجر به اتوماتیک نکردن یخچال می شود و در اسرع وقت باید آن را تعویض نمایید.

تمامی تعمیرات را در منزل شما انجام خواهیم داد

نکات مهم تعمیرات یخچال

پس از خراب شدن یخچال ایستکول و تماس با مرکز تعمیر یخچال و فریزر ایستکول در کرج، نکات و دستورات مهم تعمیرات توسط تعمیرکاران باید رعایت شود مهمترین نکته ای که رعایت آن بسیار مهم و حائز اهمیت است رعایت نکات ایمنی در هنگام کار است از آن جایی که ممکن است برق و اتصالات یخچال دچار مشکل شده باشد باید با احتیاط کامل تعمیرات یخچال انجام شود.

از دیگر نکات مهم تعمیرات یخچال، استفاده از ابزار مناسب برای تعمیر است که تعمیرکار این ابزار را همراه خود دارد.عیب یابی از نکات بسیار مهم می‌باشد عیب و ایراد یخچال باید به خوبی شناخته شود تا بتوان آن را در اسرع وقت رفع کرد.

انتخاب تعمیرکار برای تعمیر یخچال یکی از مهمترین نکات برای تعمیر یخچال می‌باشد اگر تعمیرکار تجربه کافی نداشته باشد ممکن است عیب و ایراد یخچال را اشتباه تشخیص دهد و یخچال را دیگر نتوان استفاده کرد از این رو برای بهره مندی از تعمیرکار زبده بهترین راه تماس با مرکز تعمیر یخچال و فریزر ایستکول در کرج است.

جهت دریافت خدمات و تعمیرات با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *