تعمیر یخچال گلشهر کرج

تعمیر یخچال گلشهر کرج

تعمیر یخچال گلشهر کرج

تعمیر یخچال گلشهر کرج از بهترین و با تجربه ترین مراکز تعمیر یخچال در کرج است . از کار افتادن یخچال و یخچال فریزر با هر برند یکی از مشکلاتی می باشد که باید خیلی زود به آن رسیدگی شود و جدا از اینکه یخچال یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی بوده خرابی آن می‌تواند به سلامت غذا نیز آسیب بزند.

اگر شما در شهر کرج زندگی می کنید در صورتی که احساس کردید یخچال دچار مشکل شده است می توانید با تعمیر یخچال گلشهر کرج است تماس بگیرید. تمام خدمات را به خوبی برای مشتریان ارائه می دهند و تمام تلاش خود را می‌کند که بتواند رضایت مشتریان را جذب کنند که خوشبختانه در این زمینه بسیار موفق عمل نموده اند و توانسته اند در زمینه کاری خود جزو بهترین ها باشند.

بهترین کیفیت تعمیرات با کمترین هزینه را از ما بخواهید

تعمیر یخچال گلشهر کرج ، خنک نکردن

تعمیر یخچال گلشهر کرج ، خنک نکردن

یخچال یکی از پیشرفته ترین بخش لوازم خانگی می باشد و یکی از لوازم برقی بوده که به صورت ۲۴ ساعته مشغول به فعالیت بوده بنابراین خرابی بخش از قطعات آن یک امر بسیار طبیعی خواهد بود. خنک نکردن یخچال دلایل مختلفی دارد که ما در اینجا به چند مورد از آنها می پردازیم.

یکی از علت خنک نشدن یخچال ایراد در سیم کشی و برق رسانی می باشد که با قطع و وصل شدن برق یخچال روشن و خاموش شده و موتور یخچال فرصت کافی را برای خنک کردن یخچال پیدا نمی کند.

شما وقتی با این مشکل مواجه شدید ابتدا کافیست که پریز برق را تعمیر کنید و یا محافظ آن را تعویض نمایید زیرا با عوض کردن محافظ یخچال دوباره فعالیت خود را شروع می‌کند به همین منظور شما نیاز به تعمیر یخچال نخواهید داشت.

با توجه به اینکه ترموستات وظیفه تنظیم دما را در یخچال بر عهده دارد خراب شدن آن نیز یکی از علت سرد نکردن یخچال و همچنین کار نکردن آن بوده خرابی ترموستات تنظیم دما یخچال کاملاً به هم می ریزد و کاهش دمای یخچال باعث برفک زدن یخچال می شود.

ضعیف شدن ترموستات یکی از متداول‌ترین مشکل در انواع مختلفی از یخچال ها می باشد که بیشتر افراد با آن مواجه می شوند. قرار دادن یخچال در مکان های غیر استاندارد نیز یکی دیگر از دلایل خنک نکردن یخچال می باشد.

چسباندن یخچال به دیوار و قرار گرفتن یخچال در فضای بسته باعث می‌شود تا جریان هوا به طور کامل در اطراف موتور قطع شود و یخچال قادر به خنک کردن مواد غذایی نباشد به همین منظور بهترین مکان برای قرار دادن یخچال در فاصله استاندارد از زیبا و در مکانی دور از حرارت و رطوبت بالا می باشد.

کمپرسور یخچال که وظیفه تبدیل گاز به مایع را برعهده دارد و با پمپاژ کردن آن باعث خنک شدن یخچال می شود اگر به هر دلیلی دچار خرابی شود موتور به هیچ وجه قابلیت کار کردن را نخواهد داشت و از کار افتادن موتور باعث میشود که یخچال به خوبی خنک نشود.

به همین منظور در صورت هرگونه خرابی و یا از کار افتادن موتور یخچال سریع با مراکز تعمیر یخچال با برند مورد نظر تماس بگیرید زیرا کمپرسور قسمت بسیار مهمی از قطعات یخچال می باشد.

برای رفع مشکل می توانید با متخصصین ما در تعمیر یخچال کرج تماس گرفته و درخواست مشاوره و خدمات نمایید .

به کمک خدمات ما تا 70 درصد رد هزینه های تعمیرات خود صرفه جویی نمایید

چرا بدنه یخچال برق دارد ؟

تعمیر یخچال گلشهر کرج ، برق یخچال

یخچال ها برق زیادی دریافت می نمایند و به نوعی سیم کشی آنها بسیار حساس می باشد به گونه ای که اگر یخچال شما مدل قدیمی تر باشد به محض این که درب آن را شما لمس میکنید و یا دستتان را به بدنه آن میزنید شوک خفیف به شما وارد می شود. در ادامهه به دلایل این اتفاق پرداخته ایم . شما برای رف این مشکل می توانید با متخصصین ما در تعمیر یخچال گلشهر کرج تماس بگیرید .

  •  یکی از دلایل رایج برق یخچال میتوان به عایق کشی فرسوده آن اشاره نمود به گونه‌ای که بخش عایقی کشی دیگر کارایی قبلی خود را نداشته و مانند یک عایق برق السانا عمل نمیکند.
  • همچنین اگر یخچال فریزر شما بر روی یک سطح رسانای الکتریکی و یا در مکانی که دارای رطوبت آب محفوظ نباشد امکان دارد بدنه یخچال دچار برق گرفتگی شود.
  •  در برخی موارد اتصال بدنه ترموستات نیز دچار مشکل می شود به گونه ای که وقتی شما با این مشکل روبرو شدید حتما باید ترموستات را عوض نمایید به همین منظور بهتر است این کار توسط یک تعمیرکار متخصص انجام شود.
  •  برخی از افراد از برق داشتن بدنه یخچال در فصل زمستان بسیار شاکی هستند به گونه ای که این اتفاق فقط در این پس برای آنها پیش می آید به همین منظور اگر الکتریسیته ساکن در یخچال شما مربوط به فصل مشخصی باشد زیادی داشته باشد تا حد زیادی این مشکل برطرف خواهد شد.
  •  کمبود رطوبت نیز موضوع دیگر می باشد که علت می باشد به همین منظور این موضوع در شهرهای خشک بسیار مشاهده می شود و این افراد برای حل مشکل می توانند از مرطوب‌کننده‌های آشپزخانه استفاده کنند.
  •  مشکلات فنی نیز یکی از موارد دیگر می باشد که در بخش موتور یخچال دیده میشود و یا سیم های رابط یخچال دچار آسیب شده اند و در نهایت بدنه یخچال دچار این مشکل خواهد شد این اتصالات ترموستات و یا موتور به بدن نیز سبب ایجاد شوک از طرف بدنه یخچال می شود و در این حالت نیاز به یک متخصص فنی دارد.

تمامی تعمیرات در منزل شما و با کمترین هزینه انجام خواهد شد

تعمیر یخچال گلشهر کرج ، خرابی آبسردکن

امروز پیشرفت بسیار زیادی در زمینه علم و فناوری صورت گرفته است که از جمله آنها می توان در زمینه لوازم خانگی اشاره نمود و یکی از محصولات هوشمندی که امروزه وارد بازار شده است یخچال های فریزر و ساید بای ساید میباشد که دارای آبسردکن هستند.

آب سردکن یخچال امکان دارد به دلایل مختلفی دچار خرابی شود در نتیجه شما باید در زمینه نگهداری آن تمام تلاش خود را بکنید تا از آب سرد کن با کیفیت برخوردار باشید.

یکی از علت خراب شدن آب سرد کن یخچال می باشد که امکان دارد استاد یخچال تنظیم نشده باشد و یا اینکه از کار افتاده باشد زیرا ترموستات یک قطعه بسیار مهم در انواع مختلفی از یخچال ها بوده که وظیفه ثابت نگهداشتن دما را بر عهده دارد.

ترموستات یک سیستم کاملا خودکار بوده که بدون تنظیم دستی می تواند دمای یخچال را ثابت نگه دارد به گونه ای که ترموستات فرمان قطع و وصل شدن را برای کمپر سورصورت ارسال می نماید که کمپرسور در واقع عامل سرما ساز در یخچال می باشد.

دومین علت خرابی آبسردکن می تواند برد های کنترلی دیسپنسر باشد زیرا زمانی که لیوان به برخورد می کند باعث ایجاد اتصال می شود و آب از مخزن که در داخل یخچال وجود دارد به داخل لیوان ریخته شده دیسپانسر ها در واقع همان قطعات می باشند که هنگام برخورد لیوان به دیسپنسر باعث انجام چنین کاری می شوند.

برای رفع این قبیل ایرادات  می توانید با متخصصین ما در تعمیر یخچال گلشهر کرج تماس بگیرید .

برای دریافت مشاوره و خدمات همین حالا با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *