تعمیر یخچال و فریزر تکنو کرج

تعمیر یخچال و فریزر تکنو کرج

تعمیر یخچال و فریزر تکنو کرج

تعمیر یخچال و فریزر تکنو کرج ، توسط بهترین و با سابقه ترین متخصصان مرکز تعمیر یخچال کرج انجام می شود .مرکز تعمیر یخچال و فریزر تکنو کرج،به صورت ۲۴ ساعته در خدمت مشتریان و هموطنان عزیز قرار گرفته است و تعمیر لوازم خانگی به خصوص تعمیریخچال و فریزر شما را در کمترین ساعت در منزل انجام می دهد.

قطعات ما کاملا با کیفیت و درجه یک می باشند و همچنین دارای گارانتی و ضمانت کتبی هستند. تعمیر یخچال از طریق تماس تلفنی به راحتی انجام می شود و همچنین خدمات تعمیرات ما شامل سایر نقاط کرج و استان البرز می باشد. لازم به ذکر است بدانیم که چون یخچال ها به صورت ۲۴ ساعته در حال روشن و خاموش شدن هستند ممکن است به مرور زمان دچار خرابی شوند و به طور کلی هر چقدر هم یک کمپانی محصولات با کیفیتی تولید کند، باز هم لوازم خانگی و یخچال ها در معرض خراب شدن و نیاز به تعمیر دارند.

تمامی تعمیرات به صورت 100 درصد در منزل شما انجام می شود

علت روشن نشدن یخچال و فریزر تکنو

تعمیر یخچال و فریزر تکنو کرج ، روشن نشدن

ما اینجا به شما کمک می کنیم تا علت روشن نشدن یخچال را پیدا کنیم. شما ممکن است یک روز عادی متوجه شوید که یخچال کار نمی کند یا در عین کار کردن به صورت اتفاقی خاموش شود و دیگر روشن نشود. دلایل و علت های مختلفی برای روشن نشدن یخچال وجود دارد. برای بررسی دقیق می توانید با مرکز تعمیر یخچال و فریزر تکنو کرج تماس بگیرید تا تلفنی شما را راهنمایی کنند.

یکی از دلایل مشکل در جریان برق ورودی، خرابی موتور یا کمپرسور یخچال، خرابی برد الکترونیکی یخچال، اتصالات سیم کشی داخلی و… می باشد.برای اینکه از این بابت خیال شما راحت شود کافی است کارهای زیر را انجام دهید، فیوز و کنتور برق را بررسی کنید، از سالم بودن پزیز برق مطمئن شوید، از سالم بودن سیم برق دوشاخه یخچال اطمینان حاصل کنید، اما از کجا باید متوجه شد مشکل از موتور یا کمپرسور یخچال می باشد؟

برای فهمیدن این سوال لازم است درب یخچال را باز کنیم، اگر لامپ داخل یخچال روشن شود اما یخچال هیچ صدایی نداشته باشد مشکل از موتور یخچال می باشد.یکی دیگر از دلایل روشن نشدن یخچال، خراب شدن برد الکترونیکی یخچال می باشد، زیرا برد یخچال قلب یخچال می باشد. برد یخچال را می توان هم تعمیر کرد و هم تعویض کرد. اگر تکنسین تعمیر یخچال فریزر تشخیص داد ک برد یخچال دیگر قابل تعمیر نیست، مجبور به تعویض برد می شوید.

ممکن هست تمام مواردی ک بالا ذکر شد هیچگونه مشکلی نداشته باشند و ممکن است مشکل کار در اتصال سیم کشی داخلی یخچال باشد که مستلزم بررسی دقیق توسط تکنسین تعمیرات یخچال می باشد. ترموستات یخچال با بررسی دمای یخچال دستور روشن یا خاموش شدن یخچال را می دهد. زمانی ک ترموستات معیوب باشد یخچال هرگز روشن نخواهد شد. ترموستات در داخل یخچال قرار گرفته است، در واقع همان پلاستیک چرخان که برای تنظیم دما استفاده می شود ترموستات نام دارد.

کمترین هزینه ی تعمیرات و خدمات را داریم

یخ زدن مواد غذایی در یخچال تکنو

تعمیر یخچال و فریزر تکنو کرج ، یخ زدگی مواد غذایی

علت یخ زدن مواد غذایی در یخچال یکی از مشکلاتی است که برای هر نوع یخچال می تواند اتفاق افتد. یخ زدن میوه ها و حتی یخ زدن اب در یخچال از جمله سوالاتی است ک در این مورد وجود دارد. ایا تا بحال برای شما پیش امده که غذای مانده شده را در یخچال بگذارید و روز بعد ببینید که غذا یخ بسته است یا میوه و سبزیجات شما یخ زده باشد.

از عوامل یخ زدگی مواد غذایی و میوه ها در یخچال خرابی ترموستات یخچال، خرابی سنسور یخچال، تنظیم نبودن دمای مناسب برای یخچال، خرابی برد الکترونیکی، خرابی وایرد دریچه دمپر و… است. اگر یخچال به صورت یکسره کار می کند امکان دارد ترموستات خراب باشد و اگر ترموستات دستگاه خراب باشد، کمپرسور یخچال بیشتر کار می کند و باعث یخ زدگی مواد غذایی و میوه ها می شود.

سنسور با تبدیل هوا و دما به پالس های الکتریکی وارسال ان به برد الکترونیکی یخچال، میزان دمای موجود را اندازه می گیرد. اگر سنسور ایراد داشته باشد، دما به طور کامل به برد الکترونیکی ارسال نمی شود و باعث می شود یخچال یکسره کار کند و یا خیلی کم کار کند.اگر دمای یخچال به صورت صحیح تنظیم نشود باعث می شود که یخچال یا زیاد گرم باشد یا زیاد سرد. برد الکترونیکی اصلی یخچال مغز دستور دهنده یخچال می باشد.

ممکن است بخشی که دما را از سنسور یخچال می گیرد خراب شده باشد، در این صورت حتی با تعویض سنسور هم مشکل برطرف نمی شود. همچنین ممکن است بخشی که به موتور یا کمپرسورر یخچال دستور خاموش شدن می دهد ایراد داشته باشد و در نتیجه باعث تولید سرمای بیشتر در یخچال می گردد و این کار باعث یخ زدن میوه ها و مواد غذایی می شود.

برای تعمیر مشکل یخچال خود با مرکز تعمیر یخچال و فریزر تکنو کرج تاس بگیرید تا تعمیرکاران حرفه ای به منزل شما بیایند و مشکل را رفع کنند.

ما تمامی خدمات و تعمیرات خود را ضمانت می کنیم

رفع نشتی آب از یخچال و فریزر تکنو

نشست آب از پشت یخچال و فریزر نشان دهنده این است که شیر آب یا لوله نشتی دارد. برای حل این مشکل یخچال یا فریزر را از برق بکشید و لوله ابی که از دیوار به یخچال می اید را بررسی کنید. همچنین لوله ابی را که از زیر یخچال فریرز عبور کرده است و به پشت یخچال می رسد را نیز بررسی کنید.

در مواردی هم ممکن است که پیج باز و بسته کردن شیر اب چکه کند.

یکی دیگر از مناطق نشتی می تواند شیری باشد که آب ورودی یخساز و اب سرد کن را باز می کند. اگر بر روی لوله اب فیلتر نصب کرده اید مطمئن شوید که تمام اتصالات ان محکم باشند. نشت اب از داخل یخچال نشان می دهد که لوله تخلیه یخ زده است و در  داخل یخچال قرار گرفته و به دلائلی  مسدود شده است.

کشوها را خارج کنید و خروجی لوله تخلیه را پیدا کنید و با کمک یک اینه داخل قسمت بالایی خروجی تخلیه را نگاه کنید و به دنبال گرفتگی لوله باشید و اگر چیزی پیدا نکردید سر دیگر لوله تخلیه را دربیاورید تا بتوانید داخل لوله اب گرم ریخته وگرفتگی را از بین ببرید.

در موارد بسیار زیاد نشتی بیش از حد یخچال ناشی از خراب بودن درزگیرهای درب یخچال و فریزر می باشد که به دلیل پوسیده بودن درزگیرهای درب هوای بیرون وارد یخچال می شود و باعث ایجاد رطوبت بیش ار حد در یخچال و فریزر شده و باعث می شود اب اضافی به داخل سینی تخلیه ریخته و از انجا به بیرون از یخچال و بر روی کف زمین سرریز شود.

کثیف بودن و چسبندگی مواد غذایی بر روی دزدگیر هم می تواند این مشکل را به وجود بیاورد .علاوه بر این موارد مطمئن شوید که پیچ و مهره هایی که درب را روی یخچال فریرز نگه می دارند، محکم هستند. دزدگیر درب یخچال قیمت زیادی ندارد و می توانید به صورت انلاین هم سفارش بدهید و از این مشکل راحت شوید.

البته تشخیص این  موارد کار شما نیست و باید از تعمیرکار کمک بگیرید که مرکز تعمیر یخچال و فریزر تکنو کرج از تعمیرکاران حرفه ای برخوردار است.

جهت دریافت مشاوره و خدمات هم اکنون با مشاورین ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *