تعمیر یخچال شهرک فهمیده کرج

تعمیر یخچال شهرک فهمیده کرج

تعمیر یخچال شهرک فهمیده کرج

تعمیر یخچال شهرک فهمیده کرج به عنوان یکی از بهترین مراکز تعمیر یخچال کرج ، سالهاست  که فعالیت تخصصی خود را در این زمینه آغاز نمود است . هر یک از لوازم خانگی برقی از زمان اختراعشان تا به امروز دستخوش تغییرات زیادی شده اند و همگام با نیازها و توقعات مصرف‌کنندگان تکنولوژی استفاده شده در آنها نیز به روز شده و تغییر و تحول داشته است؛ یخچال ها نیز از این تغییر و تکامل سهم بزرگی برای خود داشته اند ؛ این موضوع در نگاه اول نکته مثبتی به نظر می‌رسد اما تمام ماجرا این نیست.

پیشرفته شدن روز به روز لوازم خانگی در کنار فراهم کردن آسایش باعث دردسرهایی نیز برای مصرف‌کنندگان شده است که از مهمترین آنها میتوان به آسیب پذیری بیش از پیش لوازم خانگی اشاره کرد .

از این رو شرکت های خدمات دهنده تعمیرات لوازم خانگی را ملزم میکرد اولا روز به روز منسجم تر شوند و برنامه زمانی دقیقی برای ارائه خدمات به مشتری داشته باشند ثانیا هر روز دانش خود را به روز کنند تا از روند پیشرفت تکنولوژی عقب نمانند.

در میان لوازم خانگی به جرات میتوان گفت یخچال آسیب پذیری بیشتری نسبت به لوازم دیگر دارد خرابی یخچال و تعمیر آن یا سرویس های دوره ای یخچال به خصوص در فصل گرما همیشه دغدغه همه استفاده کنندگان بوده است ؛ در این میان نکته ظریفی وجوددارد که اگر به آن توجه شود چه بسا بتوانیم در بخش مهمی از هزینه های تعمیرات و نگهداری یخچال صرفه جویی کنیم و این نکته توجه به محدوده جغرافیایی که در آن زندگی می‌کنیم است.

به عنوان مثال اگر در کرج، شهرک فهمیده، زندگی میکنید برای کم کردن هزینه های ایاب ذهاب بهترین راه پیدا کردن یک متخصص در همان حوالی محل زندگی تان است.اما خبر خوش این است که امکانات و سرویس دهی شرکت ها تقریبا به طور عادلانه ای در همه جا تقسیم شده است تعمیر یخچال شهرک فهمیده کرج مثل اکثر نقاط استان البرز و حتی مناطق پایتخت به صورت کاملا تخصصی انجام میشود.

در ادامه با من همراه باشید چرا که سعی دارم درباره برخی مشکلاتی که ممکن است برای یخچال شما پیش بیاید به طور مختصر اما مفید و کاربردی توضیحاتی ارائه دهم همچنین برای پیشگیری از وقوع بعضی از این مشکلات پیشنهاد و توصیه هایی ارائه خواهم داد.

بهترین خدمات و با کیفیت ترین تعمیرات یخچال فریزر را از ما بخواهید

تعمیر یخچال شهرک فهمیده کرج، افتادگی درب یخچال

تعمیر یخچال شهرک فهمیده کرج، افتادگی درب یخچال

افتادگی درب یخچال یکی از رایج ترین مشکلاتی است که برای اکثر یخچال ها ایجاد می‌شود مهم است که بدانید اگر به آن توجه نشود خود باعث ایجاد مشکلات حاد و فنی برای یخچال در دراز مدت خواهد شد ؛در اکثر مدل های یخچال بخش درب قسمتی آسیب پذیر و حساس است همین که شما هنگام باز و بسته کردن درب یخچال طوری عمل کنید که وزن غیر استاندارد روی لولا تحمیل شود به سادگی باعث افتادگی در قسمت درب یخچال شده اید.

در واقع تعمیر افتادگی درب یخچال میتواند کار پردردسر و سخت و هزینه بری برای شما باشد حتی در برخی موارد باعث شود مجبور به تعویض درب یخچال شوید اما اگر قبل از آسیب جدی به بهش لولا ها متوجه افتادگی درب یخچال شوید مشکل به راحتی با یک رگلاژ ساده قابل حل خواهد بود .

شما حتی میتوانید با رعایت نکاتی ساده از به وجود آمدن این مشکل جلوگیری کنید ، به عنوان مثال قفسه های داخل درب یخچال را سنگین نکنید یا هنگام باز و بسته کردن درب یخچال این کار را با ملایمت انجام دهید ، یخچال را در سطح شیب دار قرار ندهید رعایت همین نکات ساده باعث میشود نیازی به تعمیر افتادگی درب یخچال پیدا نکنید.  همچنین برای رفع این مشکل می توانید با متخصصین تعمیر یخچال کرج تماس گرفتعه درخواست تعمیرات نمایید .

تمامی تعمیرات در منزل شما و در کمترین زمان ممکن انجام می گردد

علت برفک زدن داخل یخچال

تعمیر یخچال شهرک فهمیده کرج ، برفک زدن

برفک یخچال در یخچال های قدیمی یک ایراد و مشکل محسوب نمیشود و پدیده ای کاملا عادی است اما همانطور که در ابتدا مطلب عرض کردم با پیشرفته تر شدن لوازم خانگی آسیب پذیری آنها نیز بیشتر می‌شود و طیف وسیعتری از مشکلات ممکن است برای آنها پیش بیاید. می توانید با تعمیر یخچال شهرک فهمیده کرج تماس گرفته و در این رابطه درخواست مشاوره نمایید .

تقریبا در تمام یخچال فریزر های امروزی تکنولوژی نو فراست (no frost) یعنی بدون برفک وجود دارد اما برای آنکه علت برفک زدن داخل یخچال را متوجه شوید باید کمی راجع به تکنولوژی بدون برفک اطلاع داشته باشید چرخه تبرید در واقع بدون ایجاد برفک یک چرخه ناقص خواهد بود برفک نتیجه چگالش است که در چرخه خنک سازی یخچال ایجاد میشود اما چگونه یخچال های امروزی بدون برفک هستند ؟

این موضوع دو دلیل دارد یکی اینکه گردش هوا را از طریق واشرهای قوی تر روی درب یخچال محدود کرده اند دوم آنکه یک هیتر برای دیفراست تدریجی برفک ها در سیستم تبرید تعبیه کرده اند اشکال در هر یک از این دو باعث برفک زدن یخچال خواهد شد.پس اگر یخچال شما از نوع بدون برفک است اما برفک زده تعمیر کار مسلما این دو مورد را بررسی خواهد کرد .

همچنین افتادگی درب یخچال که در بخش قبل راجع به آن صحبت شد نیز چون گردش هوای بیرون را به داخل یخچال می آورد خود باعث برفک یخچال خواهد شد .اما گاهی نیز مشکل ساده تر از این حرف هاست اینکه به هر دلیلی درب یخچال به دفعات زیاد و غیر استاندارد باز و بسته میشود که این موضوع فقط به سبک زندگی ما برمیگردد .

ما ضامن کیفی تمامی خدمات و تعمیرات را داریم

تعمیر یخچال شهرک فهمیده کرج ، مشکلات رایج

مشکلات یخچال فریزر انواع مختلفی را شامل میشود افتادگی درب یخچال و برفک زدن یخچال جز رایجترین آنهاست بعد از این دو مورد میتوانم به خالی شدن گاز یخچال اشاره کنم گاز یخچال توسط کمپرسور طی یک چرخه که پیش از این زیاد از آن نام بردم منبسط و منقبض می‌شود و همین موضوع باعث گرفتن گرما از محیط داخل یخچال و خنک شدن آن می‌شود حال اگر گاز نباشد ، کمپرسور کار میکند اما عمل تبرید را انجام نمیشود و دمای فضای داخل یخچال با دمای بیرون تفاوتی نمی‌کند .

؛راه تعمیر آن فقط شارژ گاز یخچال است که اگر فضای باز مناسب در محل وجود نداشته باشد اکثر تعمیرکاران ترجیح میدهند یخچال را به تعمیرگاه منتقل کنند و این موضوع فقط به خاطر قابل اشتعال بودن گاز یخچال است.

مشکل رایج دیگری که ممکن است برای یخچال به وجود بیاید صدای غیر طبیعی است تعمیرکار برای این مورد معمولا ابتدا کارهای جزئی انجام میدهد و در صورت رفع نشدن مشکل دست به تست و تعمیر میزند مثلا ابتدا یخچال را تراز میکند ترموستات یخچال را چک میکند تا مطمئن شود کمپرسور در فواصل معین و سر وقت خاموش میشود و پس از بررسی این موارد دست به بررسی فنی کمپرسور میزند .

جهت دریافت خدمات و تعمیرات هم اکنون با مشاورین ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *