تعمیر یخچال آمریکایی در کرج

تعمیر یخچال آمریکایی در کرج

تعمیر یخچال آمریکایی در کرج

تعمیر یخچال آمریکایی در کرج ، توسط نیروهای ماهر و متخصص مرکز تخصصی تعمیر یخچال کرج انجام می شود . بسیاری از ما هنگامی که عیب و ایرادی در یخچال و فریزرمان به وجود می‌ آید نگران می شویم که در کدام نمایندگی و تعمیرگاه یخچال خود را تعمیر کنیم. در اینجا قصد داریم مرکزی را معرفی کنیم که مرکز تعمیر یخچال آمریکایی در کرج می باشد. اگر شما ساکن شهر کرج هستید می توانید به راحتی تمام ایرادات یخچال موردنظر خود را به این نمایندگی معتبر بسپارید و در این مرکز تکنسین‌ های بسیار ماهر و زبده ای هستند که می‌ توانند به تعمیر یخچال شما کمک کنند.

100 درصد خدمات و تعمیرات این مرکز گارانتی و ضمانت کیفی می شود

علت خراب شدن لاستیک درب یخچال

یخچال یکی از مهم‌ ترین ملزومات و لوازم آشپزخانه می باشد که در همه خانه ها وجود دارد و بر اساس اندازه آشپزخانه و نیاز و مصرفی که داریم نوع یخچال انتخاب می گردد.

یکی از علت های خراب شدن یخچال، لاستیک دور یخچال می باشد که باعث باز و بسته شدن درب می گردد و اگر دقت کرده باشید به مرور زمان لاستیک درب یخچال خراب می شود. این عامل بر اساس باز و بسته شدن بیش از حد درب صورت می گیرد و یا اینکه ممکن است به مرور زمان لاستیک پوسیده گردد و یا آب و رطوبت در بین لاستیک باقی می ماند که به مرور زمان باعث نازک شدن لاستیک می شود و باعث می شود که لاستیک درب یخچال پاره گردد .

همچنین خشکی بیش از حد لاستیک باعث می شود که لاستیک درب یخچال پاره گردد.

مرکز تعمیر یخچال آمریکایی در کرج می تواند به راحتی لاستیک درب یخچال را برای شما تعویض کند و یک قطعه بسیار با کیفیت و بادوام و فابریک و اصل را بر روی یخچال شما نصب کند.

تمامی نیروها و متخصصین ما ماهر و با تجربه هستند و تعمیرات یخچال شما را در کمترین زمان ممکن انجام می دهند

تعمیر یخچال آمریکایی در کرج ، شارژ گاز

تعمیر یخچال آمریکایی در کرج ، شارژ گاز

خراب شدن یخچال آمریکایی به ندرت صورت می‌ گیرد اما بعضی از عیب هایی که در یخچال آمریکایی به وجود می‌ آید از جمله مواردی است که ما در اینجا عنوان می کنیم.

یکی از این موارد شارژ گاز یخچال آمریکایی می باشد که ممکن است پس از مدتی استفاده یا به خاطر ضربه و سوراخ شدن گاز آن خارج شود، در این مواقع شما باید حتماً گاز یخچال را شارژ کنید تا عملکرد درست در یخچال به خوبی صورت بگیرد و باعث شود که سردی مطلوب در یخچال به دست بیاید .

مدت زمانی که برای شارژ گاز یخچال و فریزر مورد استفاده قرار می گیرد حدود ۳۰ تا ۴۵ دقیقه می باشد که باید نشتی های احتمالی آن برطرف شود و گازرسانی به لوله های یخچال به خوبی صورت بگیرد. تمام مراحل شارژ گاز یخچال در منزل شما صورت می گیرد و دیگر نیازی نیست شما یخچال را به تعمیرگاه انتقال بدهید.

یکی از دیگر موارد این است که ممکن است یک جسم تیز با لوله ها برخورد کرده باشد و باعث سوراخ شدن قسمتی از لوله گردد و این کار باعث می شود به مرور زمان گاز آن خارج شود.

مورد بعدی می توان به موتور و کمپرسور یخچال اشاره کنیم که یکی از مهم ترین اجزای یخچال می باشد. زمانی که موتور ایراد پیدا کند، باعث خارج شدن گاز یخچال می شود، پس باید هر چند وقت یکبار موتور یخچال چک شود و اگر ایراد و یا عیبی در آن به وجود آمده بود قبل از این که آسیب جدی به یخچال وارد شود آن را تعمیر کنید.

کلیه ی تعمیرات یخچال فریزر شما را در کمتر از 3 ساعت انجام می دهیم

علت کاهش سرمای یخچال آمریکایی

تعمیر یخچال آمریکایی در کرج ، کاهش سرما

برای تعمیر یخچال آمریکایی در کرج مرکزی را معرفی می کنیم که یک مرکز بسیار معتبر می‌ باشد که می‌ تواند برندهای شناخته شده آمریکایی را تعمیر کند . شما می توانید با خیال راحت به این مرکز اطمینان کنید. از جمله مشکلات کاهش سرمای یخچال می باشد که این مشکل یکی از رایج ترین و متداول ترین مشکلاتی است که در یخچال و فریزر به وجود می آید که به علت های مختلفی صورت می گیرد .

علت های مختلفی برای اینکه به کاهش سرمای یخچال کمک می‌کند وجود دارد. از جمله می‌ توان به کمبود گاز و یا کار نکردن سیستم دیفراست و یا کار نکردن کمپرسور اشاره کنیم. همچنین گرفتگی سیکل تبرید که باعث بالا رفتن دمای یخچال و فریزر می شود.

خرابی لاستیک های دور درب یخچال هم یکی از عواملی است که باعث کاهش سرما در یخچال می شود. باید شما تمامی موارد را چک کنید و به برطرف کردن عیب های آنان کمک نمایید. همچنین شما باید چک کنید که برد یخچال خراب نشده باشد و معیوب بودن تایمر هم یکی از مهم مشکلات رایج در یخچال است.

همچنین نامناسب بودن مکانی که یخچال را در آن گذاشته اید و افزایش دمای آشپزخانه که اگر گرم‌ ترین نقطه از آشپزخانه اگر یخچال را قرار دهید باعث می‌ شود سرمای آن کاهش پیدا کند.

حتماً باید این موارد را چک کنید و به برطرف کردن عیب و ایراد آن اقدام نمایید. حتما هر چند وقت یکبار دمای یخچال را چک کنید و نوسانات احتمالی در دما را تنظیم نمایید تا عملکرد یخچال به خوبی صورت بگیرد و مواد غذایی‌تان درون یخچال خراب نشود و همین که پیش از خرابی قطعات دیگر یخچال حتماً آن را تعمیر کنید تا جبران خسارت کمتری در یخچال به وجود بیاید.

برای دریافت خدمات و مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *