تعمیر یخچال و فریزر وایت هاوس کرج

تعمیر یخچال و فریزر وایت هاوس کرج

تعمیر یخچال و فریزر وایت هاوس کرج

تعمیر یخچال و فریزر وایت هاوس کرج یکی از تعمیرگاه های بسیار پیشرفته می باشد که در شهر کرج دایر است و امروزه با استخدام نیروهای کارشناس و کارآمد توانسته است به یکی از تعمیرگاه های مهم یخچال فریزر تبدیل شود که توانسته است مشتریان بسیار زیادی را به خود جلب نماید.

این تعمیرگاه یعنی مجموعه ی تعمیر یخچال کرج خدمات بسیار زیادی را به مردم و مشتریان ارائه می دهد، از خدمات مهم که می توانیم در این قسمت به آن اشاره مستقیم داشته باشیم این است که اگر شما یخچال فریزرتان دچار نقص فنی شده باشد کارشناسان می‌توانند به منازل شما مراجعه کرده و این یخچال ها را در کوتاه ترین زمان ممکن درست کنند.

می توانیم بگوییم این یکی از مهمترین خدمات این تعمیرگاه به شمار می رود.

ما 100 درصد خدمات و تعمیرات خود را ضمانت کیفی می کنیم

خراب شدن کمپرسور یخچال و فریزر وایت هاوس کرج

کمپرسور یا موتور یخچال و فریزر یکی از قطعات و قسمت های اصلی یخچال به شمار می رود که ممکن است به دلایل مختلفی این قطعه خراب شود. تعمیر کمپرسور یخچال امروزه هزینه بسیار زیادی را برای مشتریان دارد.

در این قسمت می خواهیم چند عامل مهم را که باعث خراب شدن این قطعه می شود مورد بررسی قرار دهیم :

۱_اولین و مهم ترین دلیل خراب شدن کمپرسور یخچال و فریزر، مربوط به گرمای بیش از حد می باشد که باعث خراب شدن این قطعه می شود. همانطور که می دانید کار کردن کمپرسور ها با تولید گرما همراه است و این قطعه در برابر گرمای ایجاد شده مقاوم می باشد اما اگر تهویه هوا مناسب نباشد، گرمای بیش از حد باعث خراب شدن کمپرسورها می‌شود که می‌تواند برای مشتریان بسیار هزینه‌بر باشد.

۲_از علت های دیگری که امروزه می توانیم بگوییم شایع‌ترین دلیل برای خراب شدن کمپرسور یخچال و فریزر می باشد، مربوط به کثیف بودن کندانسور یخچال ها می باشد که در نهایت باعث خراب شدن کمپرسور های یخچال ها و فریزر های درجه یک می شود. پس هرچند ماه یک بار باید نسبت به تمیز کردن کندانسورها اقدامات اولیه صورت بگیرد تا از سوختن و خراب شدن کمپرسور بتوانیم جلوگیری نماییم.

تعمیرکاران مرکز تعمیر یخچال و فریزر وایت هاوس کرج این موارد را برای شما انجام می دهند و ه صورت تضمینی خدمات ارائه می دهند.

تمامی تعمیرات در منزل شما و در کمتر از 3 ساعت انجام می شود

علت روشن نشدن یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر وایت هاوس کرج ، روشن نشدن

زمانی که یخچال و فریزر به صورت کامل روشن نشود ممکن است علت های مختلفی داشته باشد و در این صورت است که تعمیر یخچال وایت هوس باید انجام پذیرد و ما در این قسمت می خواهیم چند علت رایجی که باعث روشن نشدن یخچال و فریزر می شود را مورد بررسی قرار دهیم و آن ها را به صورت مختصر برای شما خوانندگان عزیز شرح دهیم تا زمانی که یخچال های شما دچار نقص فنی شد، بدانید که مشکل دقیقاً از کدام قسمت می باشد:

۱_اولین و مهم ترین علت روشن نشدن یخچال و فریزر ممکن است مربوط به خراب شدن ترموستات یخچال ها باشد. همانطور که می دانید ترموستات یخچال به منظور تنظیم دمای یخچال در یخچال ها تعبیه شده است و اگر زمانی دمای یخچال از دمای ترموستات تجاوز کند، باعث می شود که کمپرسورها نتوانند این دما را تحمل کنند و موتور یخچال ها به طور کامل بسوزد و یخچال دیگر روشن نشود.

۲_برد الکتریکی از قسمت های مهم یخچال های فریزر های امروزی محسوب می شود که وظیفه کنترل قسمت های دیگر یخچال را برعهده دارد. برد الکتریکی ممکن است به دلایل مختلفی خراب شود، از این دلایل مهم می توانیم به این مورد اشاره کنیم که ممکن است بر اساس نوسانات جریان برق و یا قطعی برق یا حرارت و فشار خراب شود که در این صورت باعث می شود یخچال فریزر کلا روشن نشود.

۳_از دیگر دلایل رایجی که باعث می شود یخچال و فریزر روشن نشود مربوط به سیم پیچی داخل یخچال ها می باشد که ممکن است سیم های برق داخل یخچال دچار زنگ زدگی شده باشد و یا اینکه در معرض آب قرار گرفته باشد که در این صورت برق به طور کامل به همه ی قسمت های یخچال نمی رسد و باعث می شود در مدت زمان کم یخچال آسیب ببیند و خراب شود.

۴_از دیگر دلایلی که می توانیم آن را به صورت مختصر برای شما شرح دهیم مربوط به استارت نزدن موتور یا نرسیدن برق به موتور می باشد که در این صورت می توانیم بگوییم خازن های داخل موتور آسیب جدی دیده اند و نیاز به یک تعمیر اساسی دارند، زیرا قادر به روشن شدن نمی باشند.

به کمک خدمات ما تا 60 درصد در هزینه های تعمیرات خود صرفه جویی نمایید

علت سرو صدای زیاد یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر وایت هاوس کرج ، صدای یخچال

خراب شدن یخچال وایت هوس می تواند ناشی از عوامل مختلفی باشد و در صورتی که قطعات اصلی یخچال آسیب جدی ببیند باعث می شود که یخچال ها سر و صدای زیادی را ایجاد نمایند که در این قسمت می خواهیم چند علت اینکه یخچال ها سر و صدای زیادی را تولید می‌کنند مورد بررسی قرار دهیم:

۱_اولین و مهم ترین علت سر و صدای زیاد یخچال که صدایی شبیه به تق تق دارد این است که لوله های یخچال که به منظور خاصی در داخل یخچال ها تعبیه شده اند، به وسیله فوم هایی در کنار هم نگه داشته شده اند، زمانی که این فوم ها از هم جدا شوند یخچال ها سروصدای زیادی را ایجاد می کنند.

۲_صدای دیگری که یخچال ها ایجاد می کنند صدایی شبیه به کلیک است که این صدا مربوط به خراب شدن سیستم برفک سازی یخچال ها می باشد. زمانی که این صدا از یخچال در می آید نیازی نیست که حتما به تعمیرگاه برده شود، بعضی از سیستم های برفک سازی در زمان کارکردن صدا ایجاد می کنند.

۳_صدای دیگری که از یخچال ها بیرون می آید صدای خرخر یخچال ها می باشد که مربوط به گردش گاز مبرد درون لوله ها می باشد. این صدا ناشی از فرسوده شدن لوله ها می باشد که ممکن است صدای ناهنجاری را تولید نماید.

۴_شنیدن صدای کمپرسور یخچال امری طبیعی است، اما اگر این صدا به حدی زیاد باشد که از اتاق های دیگر نیز شنیده شود امری غیر عادی محسوب می‌شود که می تواند ناشی از آسیب های جدی به قطعات اصلی باشد و زمانی که این صدا شنیده می شود باید به سرعت یخچال را به تعمیرگاه ببریم و به دست تعمیرکار بسپاریم تا بتوانیم از خرابی کامل یخچال و به بار آمدن هزینه های بسیار سنگین جلوگیری به عمل آوریم.

البته اگر با مرکز تعمیر یخچال و فریزر وایت هاوس کرج تماس بگیرید، نیاز به مراجعه نیست و در کمترین زمان تعمیرکار به منزل شما می آید.

جهت دریافت مشاوره و خدمات با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *