تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج

تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج

تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج

تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد که شما می توانید با خیال راحت از کیفیت تعمیرات و خدمات ، تعمیر یخچال فریزر خود را به مرکز تعمیر یخچال کرج بسپارید .شما باید برای تعمیر یخچال و فریزر هایسنس در کرج حساسیت بسیار بالایی داشته باشید چون این محصول از قطعات بسیار حساس و گران قیمتی تشکیل شده که در هنگام تعمیر باید به چند نکات زیر توجه کنید.

اولین موردی که شما باید در هنگام تعمیر مورد توجه قرار دهید این است که از مراکز معتبر استفاده کنید و یا یخچال را به مکان‌های معتبر ببرید و از تخصص افراد مطمئن باشید و همچنین بدانید هزینه‌ی این مکان نسبت به مکان های دیگر کمتر است. از امکانات و خدمات آن مطمئن شوید چون تمام این خدمات ارزش تعمیرگاه را بالا می برند و بهتر است شما از مکانی استفاده کنید که وسایل  پیشرفته ای را برای تعمیر یخچال داشته باشند.

یخچال و فریزر هایسنس کرج به دلیل عوامل مختلفی نیاز به تعمیر دارد به عنوان مثال وقتی یخچال با نشتی آب مواجه می‌شود شما باید علت آن را بدانید و به رفع آن بپردازید.مشکلات بسیار زیادی در یخچال وجود دارد که مهمترین آنها تعویض برد و یا رفع نشتی آب و همچنین رفع برفک در فریزر می باشد.

به کمک خدمات ما تا 65 درصد در وقت و هزینه ی خود صرفه جویی نمایید

تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج ، تعویض برد

تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج ، تعویض برد

خراب شدن برد یخچال و فریزر باید مورد توجه افراد قرار بگیرد چون اگر شما به موقع به تعویض این قطعه نپردازید تاثیر منفی بر روی قطعات دیگر خواهد داشت.برد یخچال از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و از آنجا که قطعات دیگر وابستگی تنگاتنگی به برد دارند شما باید در هنگام تعویض توجه خود را دو چندان کنید.

شما برای تعویض کردن  ابتدا باید یخچال را از برق بکشید و به آرامی یخچال را به جلو حرکت دهید تا بتوانید برد را مشاهده کنید و بعد از این مرحله شما به کمک پیچ گوشتی باید پوشش برد الکترونیکی را بیرون‌بیاورید. شما باید تمام سیم ها را از صفحه برد الکترونیکی جدا کنید و بعد از این مرحله به آرامی برد را از یخچال بیرون بیاورید.

همچنین می توانید برد جدید جایگزین برد قدیمی کنید دقت داشته باشید که در هنگام نصب برد را مثل قبل نصب کنید. برد یک قطعه حساسی است که محور اصلی یخچال می باشد و شما اگر در هنگام تعویض این قطعه مهارت ندارید بهتر است اصلاً دست به آن نزنید پس قبل از تعویض به نکته توجه کنید. می توانید رفع این مشکل را به تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج بسپارید .

گارانتی 100 درصد کلیه ی خدمات و تعمیرات !

علت نشت آب از یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج ، علت نشت آب

بسیاری از بانوان باعث نشتی آب یخچال و فریزر مواجه شده‌اند و تمام آشپزخانه‌ای آنها زیر آب مانده و دوست دارند هر چه سریعتر نشتی آب را رفع کنند که ما در زیر به آنها کمک می کنیم. این موارد توصیه هایی است که توسط متخصصین ما در تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج به افراد می شود .

۱- در ابتدا شما باید فیلتر آب را تعویض کنید چون اگر این فیلتر معیوب شود یا بر اثر خرابی برای آن مشکلی پیش بیاید شما با چکه کدن آب مواجه می شوید.

۲- اگر شما با نشتی آب مواجه شدید عامل اصلی آن بسته نشدن کامل درب یخچال می باشد که شما برای رفع این مشکل باید واشر و لاستیک های دور درب را تعویض کنید.

۳- مسیر خروجی آب یخچال ممکن است به دلیل عوامل های مختلفی مسدود که شما برای حل این مشکل می توانید به کمک یک اجسام تیز مسیر خروجی آب یخچال را باز کنید چون ممکن است این قسمت با کردن گیر کردن گردو و غبار یا ذرات دیگری مسدود شده باشد.

۴- برفک های بسیار زیادی در فریزر ایجاد می‌شود و اگر شما آنها را تمیز نکنید در فشار بسیار زیادی قرار می‌گیرند و به زیر یخچال می ریزند و کم و کم آب می شود و در زیر یخچال آب تجمع می کند و شما برای رفع این مشکل می توانید در ماه یکبار برفک های فریزر را تمیز کنید

تمامی تعمیرات یخچال فریزر شما را در کمتر از 3 ساعت انجام می دهیم

رفع برفک یخچال و فریزر

شما به دلیل عوامل های مختلفی به تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج می پردازید که مهمترین آنها رفع برفک می باشد چون دغدغه بسیاری از بانوان خانه دار است و برای جلوگیری از برفک روش های مختلفی را امتحان کرده اند که بعضی از آنها به نتیجه نرسیده ما در اینجا می خواهیم به موارد هایی بپردازیم که شما با رعایت آن می توانید مانع برفک شوید.

اولین و ساده ترین روشی که شما می توانید برای این مشکل پیاده کنید این است که یخچال را از برق بکشید و صبر کنید تا تمام یخها آب شود و برای جلوگیری از خیس شدن موکت آشپزخانه می توانید آن را جمع کنید. فن ها می توانند هوای داخل فریزر را گرم کنند و به آب شدن سریع یخ ها کمک می کند و شما می توانید ضخامت زیادی از یخ را به وسیله فن آب کنید.

یکی از سریع‌ترین روش هایی که شما می‌توانید پیاده کنید این است که یک فلز را روی شعله قرار دهید و بعد از گرم شدن در داخل فریزر قرار دهید که شما سریع از دست برفک راحت می‌شوید ولی این روش کمی خطرناک می باشد. در هنگام تمیز کردن برفک دقت داشته باشید که از اجسام استفاده نکنید چون ممکن است برای یخ کردن برفک این اجسام به بدنه یخچال آسیب و باعث سوراخ شدن شود.

اگر درب یخچال به خوبی بسته نشود قطعا شما با این مشکل روبه‌رو می‌شوید و همچنین شما باید از ریختن مواد غذایی منجمد در داخل فریزر جلوگیری کنید چون این مواد غذایی سریع روی بدنه می چسبند و ضخامت یخ را زیاد تر و آب شدن برفک را سخت تر می کند.  برای رفع این مشکل می توانید با متخصصین مرکز تعمیر یخچال و فریزر هایسنس کرج تماس گرفته و درخواست تعمیرات نمایید

هم اکنون با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]