تعمیر یخچال و فریزر صنام کرج

تعمیر یخچال و فریزر صنام کرج

تعمیر یخچال و فریزر صنام کرج

تعمیر یخچال و فریزر صنام کرج ، را به متخصصین معروف و با مهارت مرکز تعمیر یخچال کرج بسپارید .شما وقتی وسیله ای را خریداری می کنید قطعاً در چند سال اول نیاز به تعمیر ندارد و پس از مدت های طولانی و استفاده مکرر از آنها قطعاً قطعات و ساختار آنها ضعیف می‌شوند و برای ادامه کار نیاز به تعمیر و سرویس کردن دارند. یکی از این وسایلی که نیاز به مراقبت بسیار زیادی دارد و شما باید هر سال آن را سرویس کنید یخچال می باشد.

شما برای اینکه این وسیله برقی مهم آشپز خانه را تعمیر کنید باید آن را به مکان های معتبر ببرید تا کمترین هزینه را صرف کنید و همچنین کیفیت کار را نیز برای شما تضمین کنند.تعمیر یخچال و فریزر صنام در کرج یکی از مراکزی است که حتما به شما توصیه می کنیم برای سرویس کردن یخچال خانه های خود امتحان کنید چون سابقه‌ی خدمت‌رسانی بسیار زیادی دارند و در این مدت توانسته اند در بین رقیبان سرفراز بیرون بیاید و کار خود را نیز تضمین می کنند.

شما می توانید از خدمات رایگان و کم هزینه این مکان بهره‌مند شوید و از همه مهمتر اینکه بعد از تعمیر دیگر یخچال شما با مشکل قبلی مواجه نمی شود. این مکان توانسته در سراسر کشور ایران شعبه هایی را تاسیس کنند تا خدمات خود را به مشتریان خود ارائه دهند و سودجویانی که در این میان هستند دست آنها را کوتاه کنند.

تمامی خدمات و تعمیرات خود را به صورت کامل و 100 درصد ضمانت می نماییم

علت خنک نکردن یخچال

تعمیر یخچال و فریزر صنام کرج ، خنک نکردن

عوامل های مختلفی باعث میشود که شما به تعمیر یخچال صنام بپردازید که بزرگ‌ترین مشکل رایج این نوع یخچال ها خنک نکردن می باشد. برای بسیاری از افراد سوال است که چرا یخچال و فریز بوش خنک نمی کند و مواد غذایی به مرور زمان فاسد میشود که ما در زیر به چند مورد می پردازیم. اولین موردی که شما باید به ذهنتان خطور کند ایراد در سیم کشی و برق رسانی می باشد چون اگر یخچال مدام روشن و خاموش شود موتور نمی‌تواند به کار خنک کردن بپردازد.

ترموستات وظیفه تنظیم دما در یخچال را دارد اگر بسیار قدیمی و فرسوده شود قطعاً نمی‌تواند سریع به تنظیم دما بپردازد و با کمی اختلاف یخچال دیگر خنک نمی شود. قرارگرفتن یخچال در مکان نامناسب یکی دیگر از علت خنک نکردن می باشد چون اگر یخچال در شیب بسیار زیادی قرار بگیرد قطعاً موتور به خوبی کار نمی کند.

اگر به فکر این هستید که یخچال خود را تعمیر کنید و از شر خراب شدن مواد غذایی و بوی بد آن ها راحت شوید باید به قطعه ای به نام کمپرسور توجه ویژه ای داشته باشید چون اگر این قطعه خراب شود کارایی قطعات دیگر را از کار می‌اندازد. برد الکترونیکی در یخچال وجود دارد که مدت های طولانی یخچال را خنک می‌کند و قطعات دیگر به کمک این برد می‌توانند فن های یخچال را به کار و آن را خنک کنند.

گاهی اوقات به دلیل نبودن و یا کافی نبودن گاز در یخچال موتور نمیتواند درون یخچال را خنک کند که شما به راحتی می توانید با پر کردن گاز یخچال این مشکل را برطرف کنید چون یکی از ساده‌ترین مشکل برای خنک نکردن یخچال است. گاهی اوقات شما اگر بیش از اندازه مواد غذایی را در درون یخچال قرار دهید باعث میشود که هوا به خوبی در درون یخچال گردش پیدا نکند و مانع خنک شدن قسمت های دیگر میشود.

آخرین عاملی که شما با این مشکل مواجه می‌شوید نصب نادرست یخچال می باشد که شما در کمترین زمان می‌توانید این مشکل را برطرف کنید.

ارائه کننده ی بهترین کیفیت خدمات با کمترین هزینه !

تعمیر یخچال و فریزر صنام کرج ، رفع انسداد لوله ها

تعمیر یخچال و فریزر صنام کرج ، رفع انسداد لوله ها

تعمیرات یخچال و فریزر صنام کرج به دلیل عوامل های مختلفی اتفاق می‌افتد که یکی از رایج ترین مشکلات در این محصول انسداد لوله یخچال می باشد. گاهی اوقات شما متوجه می شوید که کف آشپزخانه خیس شده و یا آب زیادی از درون یخچال به بیرون ریخته میشود که به خاطر انسداد لوله یخچال است که به دلیل عوامل های مختلفی این اتفاق به وجود می‌آید که در زیر به چند نمونه از این عوامل می پردازیم.

۱- یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی این اتفاق خرابی سنسور دیفراست،المنت و یا هیتر یخچال است.

۲- عامل دیگری که شما با انسداد لوله مواجه می شوید این است که مواد غذایی روی لوله ناودان یخچال ریخته می‌شود و به مرور زمان مسر را مسدود می کند.

۳- یخ زدن لوله ای ناودان یکی از رایج ترین علت انسداد لوله می باشد که شما برای رفع این موانع می توان یخچال را از برق بکشید و به آرامی تمام برفک ها را از روی ناودان جدا کنید دقت داشته باشید که این لوله ها به وسیله اجسام سوراخ نشود.

اگر شما تمام این موارد را امتحان کردید ولی هنوز با انسداد لوله مواجه شدید باید به گزینه ای فنی مراجعه کنید که در این مرحله شما باید به کندانسور سر بزنید که در قسمت پشت یخچال قرار دارد که به دلیل عوامل هایی از جمله گرد و غبار و یا یخ زدگی می باشد.

گرفتگی لوله های پشت یخچال بسیار رایج است که علت آن خرابی کمپرسور می باشد و شما با تمیز کردن این نکته دقت می توانید انسداد لوله را برطرف و از نشتی آب جلوگیری کنید.

ارائه ی مشاوره ی 100 درصد رایگان !

خراب شدن یخ ساز یخچال و ویترین

خراب شدن یخ ساز یخچال صنام یکی از مشکلات دیگری می باشد که برای یخچال های پیشرفته اتفاق می افتد و شما اگر نوع مشکل را بدانید قطعاً می توانید راه حل مناسبی برای آن پیدا کنید. تعمیر یخچال فریزر باید توسط یک فرد خبره صورت بگیرد چون خراب شدن آبسردکن یخچال به دلیل عوامل های مختلف صورت می‌گیرد و اگر فرد نتواند مشکل را تشخیص دهد قطعاً نمی‌تواند تعمیر درست داشته باشد.

ترموستات یکی از قطعات بسیار مهم در یخچال می باشد که اگر خراب شود و یخچال به خوبی کار نمی کند و در نتیجه باعث از کار افتادن آبسردکن یخچال می باشد چون این قطعه وظیفه خاموش و روشن شدن کمپرسور را دارد.

در یخچالهای دوقلو برد کنترلی وجود دارد که توسط ترموستات کار می‌کند که اگر این قطعه به مشکل بر بخورد سیستم سرد کننده یخچال به خوبی کنترل نمی شود. گاهی اوقات فیلتر آب با گرفتگی هایی مواجه می شود که به دلیل وجود املاح زیاد می باشد که در نتیجه باعث آب نیامدن در آبسردکن میشود.

یکی از علت ساده که شما با خراب شدن آب سرد کن یخچال و ویترین مواجه می‌شوید خراب شدن کلید می باشد که شما با ساده ترین روش می‌توانید این مشکل را برطرف کنید. سیستم هایی در درون آبرسانی یخچال وجود دارد که اگر این سیستم ها با مشکلاتی از جمله فشار پایین آب مواجه شوید که آب کافی از آب سرد کن بیرون نمی آید و شما با خراب شدن آبسردکن مواجه می شوید. بسیاری از افراد یخچال را به دلیل وجود آبسردکن خریداری می‌کنند که اگر آب سرد کن نتواند کارایی خود را ایفا کند قطعا نگرانی برای افراد ایجاد می‌شود.

هم اکنون با متخصصین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *