تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج

تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج

تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج

تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج خود را بهترین و متخصصین مراکز تعمیراتی بسپارید . در صورتی که هر یک از محصولات برند دونار که خریدرای کرده اید دچار آسیب دیدگی شد، به راحتی می توانید به تعمیرگاه ها و یا نمایندگی های موجود مراجعه کنید تا مشکل را رفع کنند. این نمایندگی ها در بیشتر شهرهای کشور وجود دارند، به عنوان مثال اگر که در شهر کرج زندگی می کنید می توانید از خدمات تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج استفاده کنید.

به طور کلی بنا به دلایل مختلفی ممکن است که یخچال و فریزر دونار شما دچار اختلال شود، در این صورت بهتر است بدون انجام دادن هرگونه کار اضافی با متخصصی در این زمینه صحبت کنید و تعمیر را به آن بسپارید، زیرا در بسیاری از مواقع با دست کاری های کوچک ممکن است که مشکل یخچال و فریزر دونار بیشتر شود . برای رفع مشکلات یخچال فریزر خود می توانید با مجموعه ی تخصصی تعمیر یخچال کرج تماس بگیرید .

ما 100 درصد خدمات و تعمیرات خود را ضمانت کیفی می کنیم

علت صدای زیاد یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج ، علت صدا

دونار یا دونارخزر یکی از برندهای ایرانی است که در راستای تولید انواع محصولات برقی همانند یخچال و فریزر فعالیت می کند.‌ این شرکت از سال 1375 در شهر تبریز کار خود را آغاز کرد و توانست که محصولاتی با کیفیت را به بازار عرضه کند. مهم ترین محصولاتی که توسط دونار به تولید می رسد عبارت است از انواع بخاری و شومینه های گازی، یخچال فریزر دوقلو، کولر های آبی در سایزهای مختلف، یخچال فریزر کمبی، آبگرمکن و لباسشویی و … .

همان طور که اشاره کردیم بنا به دلایل مختلفی ممکن است که یخچال و فریزر دونار شما نیاز به تعمیر داشته باشد، برای تعمیر یخچال دونار کافی است در صورت مشاهده هرگونه اختلال با نمایندگی های رسمی و یا تعمیرگاه های معتبر مثل تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج تماس بگیرید.

یکی از مشکلات مهم در یخچال و فریزر، صدای زیاد در حین کار است. در صورتی که یخچال شما در حین کار صدایی بلند و بیش از صدای عادی داشته باشد ممکن است که بخشی از آن آسیب دیده باشد. به طور کلی مهم ترین دلایل صدای زیاد یخچال و فریزر عبارت است از :

۱ ) خرابی فن های یخچال : در صورتی که هر یک از فن های موتور یا کمپرسور، فن کندانسور، فن اپراتور یخچال یا فریزر شما آسیب دیده باشد در این صورت ممکن است از یخچال شما صدای بلند خارج شود .

۲ )‌ صدای موتور یا کمپرسور یخچال : در این صورت ممکن است که صدا از خود موتور اصلی، از پیچ های نگهدارنده موتور که به بدنه وصل شده اند و.. خارج شود .

۳ )‌ گاز یخچال : قسمت دیگری که در صورت مشکل ممکن است صدای بلند از یخچال خارج شود، گاز یخچال است .

۴ ) حالت دیفراست : زمانی که یخچال روی حالت دیفراست یا یخ زدایی قرار گرفته است نیز ممکن است از یخچال صدا خارج شود.

۵ ) یخ‌ساز یخچال : در برخی مواقع صدای بلند ناشی از بخش یخ سازی یخچال است .

نگران فاسد شدن مواد غذایی خود نباشید ، ما در کمتر از 3 ساعت تعمیرات یخچال فریزر شما را انجام خواهیم داد

علت روشن نشدن یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج ، روشن نشدن

 

روشن نشدن یخچال دونار یکی دیگر از مشکلاتی است که ممکن است پیش بیاید. شما برای رفع این مشکل می توانید با مرکز تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج تماس بگیرید . برخی از مهم ترین دلایل این امر عبارت است از :

۱ ) جریان برق ورودی : تمامی یخچال ها از جمله یخچال دونار باید که به منبع برق یکنواخت که قطعی و وصلی زیادی ندارد متصل شوند. در بسیاری مواقع عدم روشن شدن یخچال به دلیل این است که برق کافی به آن نمی رسد .

۲ )‌ خرابی رله استارت : در صورتی که از اتصال برق یخچال مطمئن هستید و با این حال باز هم یخچال روشن نمی شود، در این صورت مشکل می تواند از خازن، اورلود و یا رله استارت باشد و باید سلامت این بخش ها بررسی شود .

۳ ) ترموستات یخچال : از دیگر بخش های مهم در یخچال ترموستات است. در شرایطی که برق یخچال تامین است ولی باز هم کمپرسور روشن نمی شود، در این صورت ترموستات از جمله قطعاتی است که باید سلامت آن چک شود .

۴ )‌ برد الکترونیکی یخچال : برد الکترونیکی را می توان مهم ترین بخش هر یخچال دانست که وظیفه کنترل قسمت های دیگر همانند سیستم یخ‌زدایی، کمپرسور، فن، لامپ، سنسورها و … را دارد. یکی از شایع ترین دلایل روشن نشدن یخچال نیز خرابی همین برد الکترونیکی است .

۵ ) موتور یا کمپرسور : این بخش نیز از مهم ترین و گران قیمت ترین قطعات یخچال است و‌ در صورتی که خراب شده باشد ممکن است یخچال روشن نشود .

۶ ) سیم کشی داخلی یخچال : در بسیاری مواقع تمامی قطعات سالم هستند اما با این حال باز هم یخچال روشن نمی شود، در این صورت ممکن است که علت این امر خرابی سیم کشی های داخلی محصول باشد .

۷ ) تایمر دیفراست یا یخ زدایی : خرابی تایمر دیفراست و یا یخ زدایی از دیگر دلایل روشن نشدن یخچال است .

بررسی این موارد کار شما نیست و حما باید ز تعمیرکار متخصص کمک بگیرید که تعمیرکاران مرکز تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج در این زمینه حرفه ای هستند.

مشکلات رایج یخچال و فریزر دونار

عیب یابی یخچال دونار در زمان خرابی از مهم ترین اقداماتی است که باید توسط متخصصین با تجربه ی تعمیر یخچال و فریزر دونار کرج صورت بگیرد، زیرا تا تشخیص داده نشود که کدام بخش دچار اختلال شده است نمی توان محصول را تعمیر کرد.

برای این کار لازم است که از فرد متخصصی که با قطعات یخچال آشنا است کمک بگیرید. در این بخش برخی از مهم ترین مشکلات رایج یخچال و فریزر دونار را بیان خواهیم کرد :

۱ ‌) خاموش و روشن شدن سریع یخچال .

۲ ) کار نکردن و یخ نزدن فریزر .

۳ ) خاموش شدن صفحه نمایش یخچال .

۴ ) داغ شدن موتور یخچال .

۵ ) کار نکردن فن یخچال .

۶ ) روشن شدن چراغ دیفراست یخچال .

۷ ) سفت باز شدن درب یخچال .

۸ ) برفک زدن یخچال . ۹

) یخ زدن لوله پشت یخچال .

۱۰ ) سر و صدای یخچال و …

این ده مورد از شایع ترین مشکلاتی است که برای یخچال و فریزر دونار ممکن است که رخ دهد .

جهت دریافت مشاوره و خدمات با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *