تعمیر یخچال فریزر ویترینی کرج

تعمیر یخچال فریزر ویترینی کرج

تعمیر یخچال فریزر ویترینی کرج

تعمیر یخچال فریزر ویترینی کرج را به نیروهای متخصص مرکز تخصصی تعمیر یخچال کرج بسپارید و نگران کیفیت و هزینه ی تعمیرات نباشید .

از آنجایی که یخچال یکی از مهم ترین وسایل در مغازه، شیرینی فروشی و فروشگاه ها است، تولیدکنندگان نیز به این امر واقف هستند، در نتیجه انواع مختلفی از برندها و مدل ها را وارد بازار نموده اند که هر کدام دارای کیفیت های مطلوبی می باشند.

از آنجایی که لوازم برقی امکان دارد بعد از مدتی دچار خرابی شوند، این یخچال ها نیز از این امر مستثنی نمی باشند، در نتیجه بعد از گذشت چندین سال امکان دارد قطعات داخل یخچال دچار مشکل شوند.

شما برای تعمیر یخچال فریزر ویترینی حتماً باید به مکان های معتبر مراجعه کنید، زیرا این مکان ها به دلیل سابقه کاری خوب و حرفه‌ای بودن می توانند بدون هیچ گونه مشکلی یخچال شما را درست نمایند.

تعمیر به موقع یخچال ویترینی باعث می شود که قطعات دیگر آن دچار مشکل نشوند، در نتیجه اقدام سریع برای تعمیر، یک مسئله بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

ما ضامن تمامی خدمات و تعمیرات خود هستیم

علت روشن نشدن یخچال ویترینی

تعمیر یخچال فریزر ویترینی کرج ، روشن نشدن

علت روشن نشدن یخچال ویتریتی به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید تک تک آنها به خوبی مورد بررسی قرار گیرند و بعد از فهمیدن باید در اسرع وقت به تعمیر آن بپردازید تا قطعات دیگر نیز دچار خرابی نشوند. با توجه به مهم بودن یخچال های ویترینی که در مرغ فرشی ها و مکان هایی شبیه به آن استفاده می شود، خراب شدن آن یک امر دردسرساز می باشد.

مرکز تعمیر یخچال فریزر ویترینی در کرج در این زمینه مهارت بالایی دارد و با حاضر شدن در محل، سریع ترین خدمات را ارائه می دهد. یکی از ساده ترین علل روشن نشدن یخچال در نرسیدن برق به دستگاه است که می تواند مشکل در کنتور برق و یا فیوز باشد. همچنین در بیشتر موارد امکان دارد محافظ یخچال خراب شده باشد.

در برخی مواقع کشیدن سیم باعث پارگی و قطع شدن اتصالات آن می شود، در نتیجه این موضوع نیز باید بررسی شود، پس از کشیدن زیاد سیم ها جدا خودداری کنید.

زمانی که یخچال مدت زیادی کار می کند فضای داخل یخچال خنک می شود، در نتیجه برای سالم بودن برفک های داخل یخچال موتور خاموش می شود که وظیفه خاموش و روشن شدن بر عهده تایمر دیفراست می باشد، در نتیجه خراب بودن تایمر دیفراست نیز می تواند از دلایل روشن نشدن یخچال باشد.وقتی اطمینان پیدا نمودید که تایمر دیفراست دچار خراب شده است، با تعویض به موقع آن به راحتی می توانید این مشکل را برطرف نمایید.

کوتاه ترین زمان تعمیرات را داریم

خنک نکردن یخچال ویترینی کرج

خنک نکردن یخچال ویترینی کرج ، خنک نکردن

خنک نکردن یخچال ویترینی از دیگر مشکلات این نوع یخچال می باشد و با توجه به اینکه این یخچال به صورت ۲۴ ساعته کار می کند، در نتیجه بروز این مشکل یک امر عادی می باشد.

یکی از علل خنک نکردن این نوع یخچال ها می تواند ایراد در سیم کشی باشد که از رایج ترین دلایل بوده، زیرا ایرادات سیم کشی باعث می شود که یخچال روشن و خاموش شود، در نتیجه موتور یخچال فرصتی برای خنک نمودن داخل یخچال پیدا نمی کند، به همین منظور اگر مشکل در سیم کشی باشد بهتر است تمام اتصالات را به خوبی مورد بررسی قرار دهید و سیم ها را تعویض نمایید.

خراب بودن ترموستات از دلایل دیگر خنک نکردن می باشد، زیرا این قطعه وظیفه هدایت دما را بر عهده دارد که با خراب بودن آن تمام تنظیمات یخچال به هم ریخته می شود، به همین منظور با کاهش دمای یخچال، خود یخچال شروع به برفک زدن نموده و تمام مواد غذایی آن نیز قطعاً خراب خواهند شد.

چسباندن یخچال به دیوار و رعایت نکردن فاصله از دیگر دلایل خنک نشدن یخچال می باشد. به همین منظور بهترین شرایط برای نگهداری از یخچال ها قرار دادن آن دور از محیط گرم و رطوبت می باشد.

از دیگر دلایل خنک نکردن یخچال میتوان به خراب بردن برد الکتریکی آن اشاره نمود، زیرا کلیه قطعات داخل یخچال تحت تاثیر برد قرار دارند، به همین منظور وقتی این قطعه خراب شود، تمام قطعات را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وقتی برد یخچال خراب باشد، فن، تهویه و فرایند یخ‌زدایی نیز به خوبی انجام نمی شود، به همین منظور کار نکردن تمام این قطعات نشان دهنده خراب بودن برد الکتریکی می باشد.

رله وظیفه تبدیل گاز به مایع را دارد و با پمپاژ کردن باعث خنک شدن یخچال می شود، به همین منظور با خراب شدن این قطعه یخچال به هیچ عنوان قادر به کار کردن نخواهد بود، در نتیجه محیط داخل یخچال گرم شده و همین امر باعث فاسد شدن مواد غذایی داخل آن خواهد شد.

تعمیرکاران حرفه ای مرکز تعمیر یخچال فریزر ویترینی در کرج به تمامی موارد خرابی یخچال تسلط دارند و با ضمانت بخچال شما را تعمیر می کنند.

کاهش هزینه ی تعمیرات تا 65 درصد !

عیب یابی از یخچال ویترینی

تعمیر یخچال ویترینی به علت بروز عیب هایی می باشد که در یخچال به وجود می آید، به گونه ای که در بعضی از مواقع یخچال خنک نمیکند که برای عیب یابی آن باید ترموستات، واشر،کمپرسور و خیلی از موارد دیگر را به خوبی مورد بررسی قراد داد.

اگر عیب در بدنه باشد، ابتدا باید سیم های رابط را بررسی کنید که دچار پوسیدگی و عوامل شبیه به آن نشده باشند.

اگر عیب مربوط به منجمد شدن مواد غذایی و سرمای بسیار زیاد داخل یخچال باشد، احتمال دارد که یخچال مشکل اتومات نکردن داشته باشد. در چنین شرایطی از سلامت ترموستات اطمینان خاطر پیدا کنید.

اگر یخچال ویترینی روشن نشود امکان دارد که به برق وصل نباشد و یا اینکه پریز دچار مشکل شده باشد و همچنین بررسی موتور یخچال نیز در چنین شرایطی بسیار لازم خواهد بود.

در بعضی مواقع پیش می‌آید که قبل از کار کردن یخچال صداهایی از آن خارج می شود که امکان خراب بودن رله یخچال وجود دارد .مسدود بودن مسیر گردش گاز و نیم سوز شدن موتور نیز از دیگر دلایل بوده که باید هرچه سریع تر برطرف گردند.

جهت دریافت مشاوره و خدمات هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *