تعمیر یخچال فریزر ایکس ویژن کرج

تعمیر یخچال فریزر ایکس ویژن کرج

تعمیر یخچال فریزر ایکس ویژن کرج

تعمیر یخچال فریزر ایکس ویژن کرج  را به متخصصین مجموعه ی ما ، یعنی مرکز تعمیر یخچال کرج بسپارید .

یخچال فریزر ها یکی از لوازم‌ خانگی بسیار پر کاربرد به حساب می‌ آیند که امروزه نه‌ تنها در همه ی خانه‌ ها به آنها نیاز وجود دارد، بلکه در هر اداره و سازمانی هم به‌ طور حتم حداقل یک یخچال وجود خواهد داشت.

حتما تا کنون نام برند ایکس ویژن به گوش تان خورده‌ است. این برند سعی کرده‌ است تا در عرصه ی تولید لوازم و محصولات خانگی نهایت دقت و کیفیت را اعمال نماید تا رضایت صد در صدی مشتریان را از آن خود کند. حال اگر شما در منزل تان یخچال فریزر ایکس ویژن را دارید باید در مراقبت و نگهداری از آن بسیار کوشا باشید و از انجام کار هایی که موجب آسیب و خرابی در یخچال می‌ شود جداً خودداری کنید.

ایکس ویژن در سراسر کشور دارای مراکز تعمیر مختلفی است که یکی از آنها در کرج می‌ باشد و شهروندان کرجی در صورتی‌ که برای یخچال فریزر شان مشکلی پیش آمد می‌ توانند به‌ راحتی با مرکز تعمیر یخچال فریزر ایکس ویژن در کرج تماس بگیرند تا تیم تخصصی و خبره ی سرویس‌ کاران در محل حاضر شوند.

گاهی از اوقات ممکن است خرابی در یخچال به دلیل قطعه ی معیوب و یا از کار افتاده باشد که در این‌ صورت نمایندگی قطعه‌ ای با کیفیت را همانند قطعه ی اورجینال و اولیه ی یخچال برای شما خواهد آورد که مرغوبیت آن به تأیید تیم تخصصی رسیده‌ است. اطمینان خاطر داشته باشید که تیم تعمیر یخچال فریزر ایکس ویژن در کرج در نهایت صداقت و درستکاری وظایف خود را به‌ خوبی انجام می‌ دهند.

تمامی تکنسین و نیروی کار ما ، متخصص ، ماهر و با تجربه هستند

مشکلات رایج یخچال فریزر ایکس ویژن

تعمیر یخچال فریزر ایکس ویژن کرج ، مشکلات رایج

عمده‌ ترین مشکلات رایج در یخچال فریزر ایکس ویژن عبارت هستند از:

۱- برفک زدن غیر عادی: اگر یخچال شما با این اشکال مواجه شد دمای یخچال را پایین بیاورید و درجه ی آن را کم کنید، ولی اگر باز هم فایده‌ ای نداشت یخچال را از برق بکشید و پاکسازی برفک ها را شروع کنید، سپس با نمایندگی ایکس ویژن تماس بگیرید.

۲- عدم کارکرد صحیح لامپ درون یخچال: در این اختلال که ممکن است به گرم شدن یخچال بیانجامد و در طولانی‌ مدت اختلالات بیشتری را ایجاد کند مثل اتصالی در سیم‌ کشی یا قطعی اتصالات دستگاه و نیز اختلال در سوئیچی که به لامپ دستگاه اتصال دارد.

۳- کار نکردن درست سنسور تغییر دمای یخچال: برخی از اوقات مواد غذایی منجمد شده در فریزر به‌ حدی از انجماد رسیده‌ اند که برای قابل‌ استفاده شدن و برگشت به حالت عادی خود زمان زیادی احتیاج دارند که باید ابتدا درجه ی سرمای دستگاه را کاهش دهید و اگر ایراد برطرف نشد با مرکز تعمیر یخچال ایکس ویژن تماس بگیرید.

۴- عدم بسته شدن درب یخچال به‌ درستی: اگر درب یخچال به‌ صورت کامل بسته نشود موجب اختلال در سرمایش، اتلاف انرژی و بازدهی یخچال می‌ شود که حتما باید این ایراد را خیلی زود رفع کنید.

۵- نشتی آب در یخچال: هر پارگی که در مسیر لوله ی تخلیه وجود داشته باشد و نیز مسدود بودن راه لوله ی تخلیه باعث نشتی آب در یخچال می‌ شود.

۶- بوی نامطبوع یخچال: دقت کنید مواد غذایی که داخل یخچال می‌ گذارید حتما تاریخ مصرف داشته باشند تا در صورت فساد آنها بوی مشمئز کننده ای در فضای یخچال پخش نشود.

ما تمامی خدمات و تعمیرات خود را به صورت کامل گارانتی می نماییم

معنی کد ارور یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر ایکس ویژن کرج ، کد ارور

هر خرابی علتی دارد و علت خراب شدن یخچال و فریزر ایکس ویژن هم در ارور هایی است که به شما هشدار می‌ دهد. حال در این مبحث قصد داریم تا معانی که ارور های یخچال فریزر های ایکس ویژن دارد را برایتان شرح دهیم:

  •  ارور F1: این کد خطا در مواقعی که هر گونه قطعی سیم‌ کشی در راه برد اصلی دستگاه اتفاق بیفتد نشان داده می‌ شود که مانع کار کردن درست یخچال فریزر می‌ شود.
  •  ارور F2: زمانی‌ که فن دستگاه کار نکند یا به شکلی نا صحیح کار کند این کد خطا به نمایش در می‌ آید که مواردی مثل اختلالات در برد یا سیم‌ کشی داخلی یا قطعی سیم‌ کشی فن باعث پدید آمدنش است.
  •  ارور F3: ایجاد نقص فنی در قطعات سنسور یا اتصالی در سیم‌ کشی داخلی یخچال و نیز مختل شدن برد اصلی باعث این کد خطا است و تنظیم دمای دستگاه و بعضی از عملکرد های یخچال را با مشکل رو به‌ رو می‌ کند.
  •  ارور F4: هر نوع اختلالی که در اندازه‌ گیری درجه ی فریزر ایجاد شود می‌ تواند بازدهی خوب یخچال و تنظیم سرمایش دستگاه را دچار مشکل کند.
  • ارور F5: مختل شدن سیستم دیفراست یخچال به دلایل مختلفی مثل قطعی در سیم‌ کشی یا اتصالی های مختلف ایجاد می‌ شود که تنظیم سرمایش یخچال و برفک زدن را به‌ همراه خواهد داشت.
  •  ارور F6: هر نوع نقص فنی در سنسور تشخیص دما و قطعی در سیم‌ کشی سنسور این کد خطا را نشان می‌ دهد که منجر به اختلال در کمپرسور و سرمایش یخچال خواهد شد. در تمامی این موارد باید از تیم تخصصی تعمیر کاران نمایندگی ایکس ویژن کمک بگیرید تا به عیب یابی و رفع تمامی خرابی‌ ها بپردازند.

تعمیرات یخچال فریزر شما در کمترین زمان و با کمترین هزینه انجام می شود

علت خراب شدن لاستیک درب یخچال

هنگامی‌ که نوار یا لاستیک درب یخچال خراب شود سرمای درون دستگاه به بیرون می‌ رود و منجر به پایین آمدن یا افت دمای یخچال می‌ گردد که با این اتفاق کمپرسور یا موتور یخچال شروع به کار کردن می‌ کند و مدت‌ زمان کار کردن کمپرسور در مقایسه با وقت استراحت موتور بسیار کمتر است و بدین‌ شکل یخچال به شکل یکسره در حال کار است،

بنابراین در صورت یکسره کار کردن دستگاه متوجه خواهید شد که دلیل آن خرابی لاستیک دور درب یخچال است که این امر باعث انتقال سرما به بیرون و گرما به داخل یخچال خواهد شد.

درب یخچال یک شیار مخصوصی دارد که برای قرار گیری لاستیک طراحی شده است. لاستیک درب یخچال بسیار نازک است و به وسیله ی مگنت یا آهن‌ ربا به درب اتصال پیدا می‌ کند.

علت خراب شدن لاستیک درب یخچال ممکن است پارگی در بخش‌ هایی از آن یا خشک شدن و شل شدگی باشد که باید از مراکز  تعمیر یخچال فریزر در کرج کمک بگیرید تا برای تعویض لاستیک درب یخچال سریعاً اقدام کنند.

البته در بسیاری مواقع به دلیل کاملاً بسته نشدن درب یخچال یا پر بودن بیش‌ از حد یخچال این لاستیک‌ ها به‌ هم نمی‌ رسند و مانع از بسته شدن درب می‌ شوند. برای رفع این مشکل با متخصصین ما در تعمیر یخچال کرج تماس بگیرید .

جهت دریافت مشاوره ی رایگان با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *