تعمیر یخچال کمالشهر کرج

تعمیر یخچال کمالشهر کرج

تعمیر یخچال کمالشهر کرج

تعمیر یخچال کمالشهر کرج از مراکز شناخته شده و معتبر در زمینه ی تعمیر انواع مختلف یخچال فریزر هاست .تعمیر یخچال یکی از شغل های بسیار حساسی می باشد که معمولاً هر فردی که در منزل یخچال دارد یک بار هم که شده به سراغ این تعمیرکارها رفته اند. ما در اینجا مرکزی را معرفی می‌کنیم که با خیال راحت می توانید تعمیر یخچال و فریزر خود را به این مرکز معتبر بسپارید.

این مرکز می‌تواند انواع مختلف یخچال ها از برندهای مختلف را تعمیر کند چراکه تکنیسین‌های بسیار ماهر و زبده ی دارد که در این زمینه تجربه کافی را دارد تعمیر یخچال در کمالشهر کرج یکی از معتبرترین مراکز تخصصی تعمیر یخچال های جدید و به روز میباشد و میتوانید با خیال راحت این مرکز اطمینان داشته باشید.

بهترین متخصصین و ماهر ترین تکنسین ، تعمیرات یخچال فریزر شما را انجام می دهند

تعمیر یخچال کمالشهر کرج ، ارور های یخچال

تعمیر یخچال کمالشهر کرج ، ارور های یخچال

اگر شما جزو افرادی هستید که در منزل از جدیدترین و پیشرفته ترین یخچال دارید شاید کدهای مخفی آن را که در هنگام خرابی نمایش داده می‌شود را متوجه شده باشید و بدانید که این کدها به چه معنی میباشد .

کد های ارور در بیشتر یخچالها مشترک می باشد و اگر هم شما متوجه نشدید که ارور یخچال شما به چه علت است به راحتی می توانید به نمایندگی های یخچال در سطح کشور وجود دارد تماس بگیرید و مطلب را از آنها بخواهید آنها کمک می‌کند تا متوجه خطا و مشکل یخچال تان بشوید. و یا اینکه می توانید با متخصصین ما در تعمیر یخچال کرج تماس بگیرید .

در اینجا می خواهیم معنی ارورهای یخچال را برای تا ترجمه کنیم متوجه خرابی یخچال بشوید.

  •  کد خطاهای E ,کد خطای نمایشگر علامت E01 علت = سنسور دمای محفظه یخچال و فریزر .کد خطا یخچال نمایشگر E02 علت = سنسور دمای محفظه خراب ومعیوب است.
  • کد خطای نمایشگر E03 علت = سنسور دمای کشو کنترل درجه حرارت معیوب است. ارور و کد خطا یخچال SY CE علت = خطای ارتباطات در هنگام روشن شدن .
  • کد خطا یخچال ۴ علت = اتصال دمپر را شناسایی نمی کند.
  • کد خطا یخچال 5Y EF علت = شکست مدار مدار بخار اواپوراتور .کد خطا یخچال Fعلت = شکست مدار مدار بخار اواپوراتور ,کد یخچال خنک کننده
  •  Frigidaire = dF علت = بدون مدار تخلیه.
  •  کد خطا یخچال SH علت = سنسور فریزر در نمایشگر فریزر کوتاه می شود,
  •  کد خطا یخچال 5y c علت = شکست اتصال در قدرت .کد خطا در یخچال OP علت = حسگر غذای تازه باز در نمایش غذای تازه (یخچال).
  •  کد خطا یخچال فرییدیدر = SH علت = سنسور مواد غذایی تازه در غذای تازه (یخچال) نمایش داده می شود
  •  کد خطا یخچال Frigidaire = SY EF علت = شکست مدار مدار بخار اواپوراتور. معنی کد های یخچالی که در بالا عنوان کردیم

کلیه ی خدمات و تعمیرات این مجموعه به لحاظ کیفی تضمین می شود

تعمیر یخچال کمالشهر کرج ، برد یخچال

تعمیر یخچال کمالشهر کرج ، برد یخچال

یکی از این قطعات بسیار مهم و کاربردی در یخچال، برد یخچال است در این مطلب قصد داریم درباره تعمیر برد یخچال با شما صحبت کنیم که یکی از مهمترین قطعات اصلی یخچال است که می‌توان به عنوان مغز یخچال آن را در نظر بگیریم چرا که عمل درست کار کردن در یخچال می باشد که قطعات یخچال باعث افزایش کیفیت سرما سازی یخچال می شود و برد الکترونیکی این کار را انجام می‌ دهد.

مهمترین مزایای برد الکترونیکی می توان به فضای کم و کنترل دقیق و هوشمندی بالا و نسبت به قطعات مکانیکی دیگر یخچال نام برد. همانطور که در بالا عنوان کردیم برد الکترونیکی یخچال مغز و مرکز کنترل و فرماندهی در یک یخچال و فریزر می باشد که هر نقصی داشته باشد کارکرد یخچال مختل می شود.

علائم خرابی برد الکترونیکی یخچال هم با کم و زیاد شدن دمای یخچال و یا آبدهی یخچال و یا حتی عدم نمایشگر یخچال نشان داده میشود و صفحه نمایشگر به سرعت روشن و خاموش می شود و ممکن است با هشدار و آژیر خرابی برد را به شما اطلاع دهد.

علائم مختلفی دارد که چند نمونه از آن را برایتان بیان می کنیم صفحه نمایشگر خاموش و روشن میشود و چشمک میزند و اینکه اعداد آن به هم ریخته و نامرتب است.

نمایشگر عملکرد خوبی ندارد و حتی ممکن است که لامپ درون یخچال هم خاموش روشن شود و یا آژیر یخچال که در هنگام خرابی و باز ماندن یخچال به صدا درمی آید . که باید آن را رفع نمود .

همچنین ممکن است  یخچال دائماً به صدا در بیاید و ممتد صدا بدهد که تمام اینها نشان از خرابی برد یخچال دارد . حتی ممکن است دمای یخچال نامیزان باشد و یا بیش از حد سرد بشود و باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شود و یا اینکه سرد نمیکند و بدنه یخچال در قسمتی از یخچال داغ و گرم است است .

همه این علائم نشانه از خرابی برد یخچال دارد و باید حتما از یک متخصص به کمک بخواهید تا این یخچال را برد یخچال را برای شما تعمیر کند گاهی پیش می آید که برد یخچال قابل تعمیر نیست چرا که آسیب شدیدی با آن وارد شده و باید شما کاملاً برد یخچال را تعویض کنید.

ما بهترین خدمات خود را با کمترین هزینه ارائه می نماییم

روش های رفع بوی بد یخچال

یخچال یکی از جاهای است که ممکن است به خاطر وجود مواد غذایی مختلف میکروب در آن تجمع داشته باشد و باعث فساد شدن مواد غذایی و یا به وجود آمدن بوهای نامطبوع در یخچال بشود و باید حتما نکات بهداشتی را رعایت کنیم تا یخچال بو نگیرد و اگر چیز فاسد شدنی در آن بود آن را خارج کنیم.

در اینجا می خواهیم روش های رفع بوی بد یخچال را برایتان بیان کنیم تا در هنگامی که یخچال تان دچار بوش گرفتگی شد بتوانید آن را برطرف کنیم .برای این کار روش های خانگی بسیار زیادی وجود دارد که شما به راحتی می توانید با یک لیوان جوش شیرین و مقداری سرکه یخچال خود را پاکسازی و ضدعفونی کنید و بوهای بدی که در یخچال به وجود می‌آید را از بین ببرید.

  • سرکه و جوش شیرین را ترکیب کرده و با یک اسفنج تمام نقاط یخچال را با آن آغشته کنید سپس با یک دستمال خشک و تمیز رطوبت اضافه را بگیرید و دوباره با یک دستمال که مقداری آن را مرطوب کرده اید به تمام قسمتهای یخچال و بمالید تا جوش شیرین باقی نماند به این صورت شما یخچالتون راحت تمیز میشود .
  • مورد بعدی می توانید با یک برش لیمو ترش برای رفع بوی بد یخچال را از بین ببرید. کافیست لیموترش و تمام قسمت های یخچال ماساژ دهید و سپس با دستمال نمدار آن را پاک کنید و یخچال شما بوی خیلی خوبی می گیرد .
  • روش دیگری که می توانیم عنوان کنیم گذاشتن چند عدد زغال درون یخچال است شما می توانید این زغال ها را درون یک کیسه پارچه قرار بدهید و در قسمتی از یخچال را آویزان کنید به راحتی بوهای بد یخچال گرفته می‌شود
  • می‌توانید با سیب زمینی و آرد جو هم این کار را انجام بدهید ترکیب آب سیب زمینی و جو را با هم مخلوط کنید سپس آن را در گوشه کنار یخچال بزنید چند دقیقه اجازه بدهید تا با همان حالت بماند و سپس با یک دستمال آن را پاک کنید به این صورت شما یخچال تا کاملا ضدعفونی کرده‌اید و از بوی بد آن خلاصه شده اید.

هم اکنون با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *