تعمیر یخچال و فریزر پارس شوا کرج

تعمیر یخچال و فریزر پارس شوا کرج

تعمیر یخچال و فریزر پارس شوا کرج

تعمیر یخچال و فریزر پارس شوا کرج خود را به متخصصین ماهر و با تجربه ی ما در مرکز تعمیر یخچال کرج بسپارید . امروزه وسایل برقی بسیار گران شده و از این رو افراد توجه ویژه‌ای به وسایل های خود نشان می دهند تا از خرابی و آسیب دیدن وسیله ها جلوگیری کنند. چون اگر وسیله برقی خراب شود قطعاً باید هزینه‌های زیادی را برای تعمیر کردن پرداخت کنند.

یکی از وسایل هایی که امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد یخچال می باشد و ممکن است این وسیله به دلیل اتصالات و یا پریدن فیوز دچار سوختگی در ناحیه موتور شود. شما باید وسایل های برقی از جمله یخچال را به محض خراب شدن تعمیر کنید تا آسیب چند برابر نشود‌ بسیاری از افراد مشکل دارند و نمی‌دانند وسایل برقی خود را به کدام مکان ببرند تا تعمیر آن تضمین شده باشد‌.

تعمیر یخچال و فریزر پارس شوا کرج یکی از مکان هایی است که مجرب ترین و ماهر ترین افراد را برای تعمیر یخچال در نظر گرفته و این افراد می‌توانند یخچال شما را با کیفیت فوق‌العاده تعمیر و کار خود را تضمین کنند همچنین مبلغ کمی را برای مواد اولیع و دستمزد خود دریافت می کنند.

این مکان سالیان سال به صورت پی در پی به کار تعمیر می پردازند و همین سایقه طولانی باعث شناخته‌شدنشان در میان مراجعه کنندگان شده است. یخچال یکی از وسایل های خانه می باشد که کاربرد بسیار زیادی دارد و برای تعمیر کردن یخچال باید آن را به مکانی ببرید تا بعد از درست شدن دوباره با مشکل قبلی مواجه نشوید که این مکان می‌تواند تمام این موارد را تضمین و خدمات ارزنده ای را به شما ارائه دهد.

ما تمامی خدمات خود را به صورت 100 درصد ضمانت می کنیم

علت افتادگی درب یخچال و فریزر

علت افتادگی درب یخچال و فریزر ، افتادگی درب

خراب شدن درب یخچال وتعمیر یخچال فریزر پارس یکی دیگر از مشکلاتی است که در یخچال ایجاد می شود ولی اصلا جای نگرانی نیست و ما در زیر می خواهیم چند عاملی که با این مشکل مواجه می شوید بپردازیم.

اگر شما وسیله زیادی را در پشت درب قرار دهید با سنگینی درب مواجه می‌شوید و به لولاها فشار وارد شده و در نتیجه درب از جا کنده می شود. بهتر است شما هر چند وقت یکبار به سر بزنید و آن را محکم کنید و اگر به دلیل عوامل های مختلف دچار زنگ زدگی و فرسودگی شده اند آنها را تعمیر کنید تا توان بسیار زیادی برای نگهداری درب را داشته باشند.

گاهی اوقات شما با رطوبت در اطراف واشر ها مواجه می‌شوید که باید یاد رطوبت را از بین ببرید یا واشرها را تعویض کنید. اگر به درب یخچال فشار و ضربه وارد شود ایجاد فرو رفتگی و گودی می‌شود و این عامل باعث میشود تا درب یخچال به خوبی بسته نشود و به مرور زمان لولاها توان نگهداری درب را نخواهند داشت.

اگر شما دفترچه یخچال را داشته باشید به راحتی می توانید با مرحله به مرحله به تعمیر این مشکل بپردازید چون یکی از ساده‌ترین مشکلی است که ممکن است شما با آن مواجه شوید.

کمترین هزینه ی تعمیرات را از ما بخواهید

تنظیم دما یخچال و فریزر

تعمیر یخچال و فریزر پارس شوا کرج ، تنظیم دما

تنظیم دمای یخچال فریزر در میزان نگهداری مواد غذایی و تازگی و منطقه آن بسیار موثر می باشد در نتیجه کنترل و تنظیم دمای مناسب یخچال مخصوص های مختلف تفاوت دمای خاصی را برای یخچال ایجاد می نماید. تغییرات محیطی و دمای فضا می تواند تاثیر بسزایی بر روی تنظیم دمای یخچال فریزر گذاشت به همین دلیل در هر فصل شما باید تنظیم دمای یخچال را کنترل نمایید.

به دلیل گرم بودن هوا در فصل تابستان دمای یخچال بالاتر خواهد بود و فصل زمستان برعکس می باشد از این رو تغییر در دمای محیط تغییر در دمای استاندارد یخچال خواهد شد.

اگر به هر دلیلی دمای یخچال شما به خوبی تنظیم نباشد حتماً باید در اسرع وقت آن را تنظیم نمایید در نتیجه تنظیم دما وتعمیر یخچال فریزر پارس یک مسئله بسیار مهم می باشد.یکی از علت های خنک نکردن یخچال پارس شوا همان تنظیم نبودن دمای آن می باشد که این امر موجب خرابی مواد غذایی نیز می شود در نتیجه تنظیم دما در حزب سلامت مواد غذایی بسیار مهم میباشد.

تنظیمات دمای یخچال از طریق یک ترموستات و یا مانیتور صورت گرفته که دمای یخچال و فریزر کنترل می شود در نتیجه کنترل و تنظیم دما به صورت دقیق و مناسب صورت می‌گیرد و در صورت بروز هر گونه ایراد در این قسمت شما حتماً باید سریع به رفع و پیشگیری آن بپردازید.

اگر کنترل دمای یخچال فریزر توسط نمایشگرهای دیجیتال انجام شود معمولاً در این مدل از یخچال ها با استفاده دماسنج دمای فعلی را شما مشاهده می نمایید و تنظیم را نمی توان تغییر داد. در مدل یخچال فریزر های جدید تنظیم دما از طریق صفحه دیجیتال انجام شده که این مدل دستگاه دارای یک کنترل لمسی دیجیتال نیز می باشند که باید از طریق مانیتورینگ که دمای یخچال و فریزر به دمای استاندارد برسد در نتیجه خود یخچال به صورت اتومات دما را در هر فصل با توجه به شرایط آب و هوایی تنظیم می نماید.

ارائه ی مشاوره ی 100 درصد رایگان

مشکلات رایج یخچال و فریزر پارس شوا

یخچال یک وسیله برقی بسیار پیچیده ای است که اجزا و قطعات مختلفی دارد و به دلیل عوامل های مختلفی با مشکل مواجه میشود. ما در اینجا می خواهیم به مشکلات و تعمیرات یخچال فریزر پارس شوا بپردازیم. یکی از مشکلاتی که در این نوع از یخچال ها ایجاد می شود خاموش و روشن شدن است که این مشکل ممکن است به دلیل نرسیدن برق به یخچال و یا اختلال در موتور باشد.

مشکل دیگری که شما اگر سریع با آن مواجه شوید می توانید آن را برطرف کنید کار نکردن و یا یخ نزدن فریزر می باشد یا شنیده باشید که بسیاری از بانوان می گویند فریزر یخچال ما به خوبی یخ نمی زند و یخ موجود در یخچال آب و آشپزخانه خیس می شود. این مشکل وقتی اتفاقی می‌افتد که موتور یخچال کارایی خود را از دست داده یا درب فریزر شما باز بوده و یا ممکن است گاز یخچال شما تمام شده باشد.

بعضی از یخچال ها مدت طولانی است که کار میکند ولی یک دفعه یخچال کارایی خود را از دست می دهد علت آن این است که موتور یخچال سوخته است. مشکل دیگری که برای بسیاری از افراد اتفاق می‌افتد این است که ممکن است مواد اولیه که در بالای یخچال ها هست یخ بزند ولی می‌بینیم که دمای یخچال پایین بوده است. ممکن است آب های موجود در درون یخچال باشد که با یک تعمیر جزئی مشکل برطرف میشود.

جهت دریافت خدمات و تعمیرات هم اکنون با ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *