تعمیر یخچال و فریزر مجیک شف کرج

تعمیر یخچال و فریزر مجیک شف کرج

تعمیر یخچال و فریزر مجیک شف کرج

تعمیر یخچال و فریزر مجیک شف کرج توسط بهترین و ماهر ترین متخصصین ما در تعمیر یخچال کرج انجام می شود .مراکز مختلفی در سطح کشور وجود دارند که می‌ توانند در زمینه تعمیر لوازم برقی به ما کمک کنند و تکنسین‌ های ماهری که در این مراکز کار می کنند، می توانند به خوبی به تعمیر یخچال و قطعات آن که نیاز به تعویض دارند کمک نمایند. یکی از این مراکز که در زمینه تعمیر یخچال فریزر برند مجیک شف فعالیت دارد، مرکزی در شهر کرج است.

این مرکز می‌ تواند تعمیر یخچال و فریزر مجیک شف را برعهده بگیرد و افرادی که ساکن این شهر هستند می توانند با خیال راحت به مرکز اطمینان کنند و یخچال خود را برای تعمیر به آنها بسپارند.تکنسین‌ های ماهر زبده و کاربلدی در مرکز تعمیر یخچال و فریزر مجیک شف کرج هستند که می توانند انواع مختلف برند های یخچال از جمله مجیک شف را تعمیر کنند.

100 درصد خدمات و تعمیرات این مرکز گارانتی و ضمانت می شود

معنی ارور های یخچال مجیک شف

انواع مختلف برندهای یخچال در بازار وجود دارد که می توانید از آن ها برای اینکه مواد غذایی را نگهداری کنید استفاده نمایید. یخچال و فریزر مهم ترین لوازم خانگی هر منزل می باشد که وجود آن لازم و ضروری است.

کد خطای E01 : مشکل در سنسور دمای محفظه یخچال و فریزر.

کد خطای E03 : مشکل در سنسور دمای کشو و..

پس ما باید بر اساس علائمی که روی نمایشگر یخچال به وجود می آید به دفترچه راهنمای آن مراجعه کنیم و از قسمتی که درباره خرابی و تعمیر یخچال وجود دارد ارور موردنظر را ترجمه کنیم و متوجه شویم که این ارور درباره کدام قسمت یخچال است.

اگر با این موارد آشنایی ندارید می توانید با مرکز تعمیر یخچال و فریزر مجیک شف کرج تماس بگیرید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند.

نگران هزینه ی سنگین تعمیرات یخچال فریزر نباشید

ما کمترین هزینه ی تعمیرات را داریم

مشکلات رایج یخچال و فریزر مجیک شف

تعمیر یخچال و فریزر مجیک شف کرج ، مشکلات رایج

یکی از مشکلات رایجی که در یخچال ها به وجود می‌ آید این است که پس از مدتی استفاده احتمال دارد که نوسانات برقی در آن ایجاد شود، پس این نوسانات برق باعث خراب شدن موتور یخچال می شود و حتی ممکن است که اتوماتیک یخچال را خراب کند پس شما باید حتما از یک ترانس یا یک محافظ یخچال مرغوب و درجه ۱ و استاندارد برای نوسان گیری یخچال استفاده کنید تا باعث آسیب جدی به یخچال شما نشود.

نکته بعدی که می توانیم عنوان کنیم این است که پس از مدتی استفاده ممکن است فن یخچال به خوبی عمل نکند و یا به صورت اتوماتیک خاموش و روشن نشود، این مورد هم به خاطر این است که ممکن است یخچال شما در جای مناسب قرار ندارد و مکانی که یخچال  را در آنجا گذاشته اید بیش از حد گرم باشد. این عوامل باعث می شود که فن یخچال به صورت اتوماتیک و خوب کار نکند.

همچنین خرابی لاستیک دور درب هم یکی از مهم ترین عواملی است که اگر به درستی از یخچال استفاده نکنید ممکن است بعد از مدتی استفاده پاره یا سوراخ و خراب شود که این عامل باعث می شود یخچال شما خنک نشود و یا این که درب آن محکم بسته نشود.

در کمتر از 3 ساعت تمامی خدمات و تعمیرات را انجام می دهیم

راهنمای رفع بوی بد یخچال

تعمیر یخچال و فریزر مجیک شف کرج ، بوی بد یخچال

ممکن است برای شما هم پیش بیاید که بعد از مدتی یخچال بو بگیرد و این بوی بد ممکن است که بخاطر فاسد شدن مواد غذایی یا از خود یخچال باشد که می‌ خواهیم درباره رفع بوی بد یخچال مجیک با شما صحبت کنیم و راه حل های خانگی و بسیار راحت را به شما آموزش دهیم تا به رفع بوی بد یخچال شما کمک کند و به راحتی بتوانید آن را تمیز کنید.

یکی از ساده ترین روش ها برای اینکه بو را از بین ببرید، استفاده از جوش شیرین می باشد. جوش شیرین خاصیت پاک کنندگی بسیار خوبی دارد و شما می توانید تمام قطعات اصلی یخچال را خارج کرده و تمام فضای یخچال را با جوش شیرین آغشته کنید سپس با یک دستمال مرطوب و تمیز تمام جوش شیرین ها را پاک کنید. این روش می تواند یخچال شما را خوشبو و تمیز و معطر کند.

روش دیگر استفاده از سرکه سفید است. سرکه را در یخچال اسپری کنید، پس از چند دقیقه سپس با یک دستمال تمام سطح یخچال را پاک کنید.روش دیگر استفاده از زغال است. زغال را میتوان در یک کیسه نخی قرار بدهید و در گوشه یخچال آویزان کنید. زغال خاصیت جذب رطوبت دارد و همچنین می تواند بوی بد یخچال را به خود جذب کند.

بهداشت یخچال تاثیر زیادی بر مواد غذایی دارد و اگر میکروب یا آلودگی در یخچال باقی بماند ممکن است مواد غذایی آلوده شود و باعث بیماری گردد.البته ممکن است مشکل از قسمت فنی یخچال باشد، اگر با این موارد ببوی بد رفع نشد با مرکز تعمیر یخچال و فریزر مجیک شف کرج در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

جهت دریافت خدمات و تعمیرات هم اکنون با مشاورین ما تماس بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *