تعمیر یخچال و فریزر تی سی ال کرج

تعمیر یخچال و فریزر تی سی ال کرج

تعمیر یخچال و فریزر تی سی ال کرج

تعمیر یخچال و فریزر تی سی ال کرج خود را به ما بسپارید . تمامی متخصصین مجموعه ی ما یعنی مرکز تعمیر یخچال کرج ، ماهر و باتجربه هستند و بهترین کیفیت تعمیرات و خدمات را ارائه می کنند .یخچال و فریزر نقش بسیار مهمی بر روی سلامت مواد غذایی دارند و هر خانواده و خانه ای به این محصول نیاز دارند تا بتوانند مواد اولیه خود را در آن قرار دهند. امروزه انواع مختلفی از یخچال ها وارد بازار شده اند که هر کدام از آنها از نظر شکل ظاهری و نحوه‌ی کار با یکدیگر متفاوت هستند که یکی از آنها یخچال و فریزر تی سی ال می باشد که تمام امکانات و زیبایی را یکجا به شما ارائه می دهند.

هر وسیله‌ای که شما به مدت های طولانی از آن استفاده کنید نیاز به تعمیر دارند و هرچه شما در نحوه‌ی استفاده آن مراعات کنید قطعاً نوع تعمیر از پیچیده به جزئی تبدیل می شوند. تعمیر یخچال و فریزر تی سی ال امروزه مورد دغدغه بسیاری از افراد قرار گرفته چون این محصول به دلیل عوامل های از جمله افتادگی درب، نشتی آب، برفک زدن فریزر و بوی بد دچار هستند.

شما برای تعمیر کردن این محصول باید از مکانی استفاده کنید که مطمئن باشید دیگر این مشکل به سراغ یخچال شما نمی آید پس تعمیر یخچال و فریزر تی سی ال کرج گزینه مناسبی برای شما می باشد و علاوه بر اینکه کیفیت و تخصص را به شما ثابت میکنند از نظر قیمت برای شما به صرفه تر می باشد. تعمیر یخچال بسیار مهم می باشد و اگر شما از مکان نامعتبر و افراد بی استعدا استفاده کنید قطعاً یخچال مانند روز اول کارایی نخواهد داشت.

به کمک خدمات ما تا 65 درصد در هزینه های تعمیرات خود صرفه جویی نمایید

تعمیر افتادگی درب یخچال تی سی ال

تعمیر یخچال و فریزر تی سی ال کرج ، افتادگی درب یخچال

یکی از مشکلات بسیار نادری که ممکن است برای درب یخچال تی سی ال اتفاق بیفتد افتادگی و از جا در آمدن درب یخچال است. علت افتادگی درب یخچال به عوامل های مختلفی بستگی دارد که ما در زیر به چند نمونه از عوامل های مهم می پردازیم. یکی از عواملی که ممکن است شما سریع به تعمیر افتادگی درب یخچال بپردازید این است که درز بالای یخچال که از جنس لاستیک میباشد باز باشد.

اگر شما کشو هایی که متصل به درب یخچال می باشند را بیش از اندازه پر کنید باعث سنگینی درب و افتادگی از ناحیه لولا می شود. اگر شما ضربه و فشار سنگینی به درب وارد کنید،مقاومت خود را از دست می دهد و به مرور زمان از جای خود کنده میشود. واشر های دور درب پس از مدتی باید تعویض شوند و اگر این کار را انجام ندهید قطعاً با تعمیر افتادگی درب یخچال مواجه می شوید.

درب یخچال یکی از قطعات بسیار مهم می باشند که باید در نگهداری آن مواظبت کنید. افتادگی در ب یخچال یکی از مشکلات نادری است که ممکن است از بین چند یخچال اتفاق بیفتد ولی مشکلی نیست و شما با داشتن آموزش کافی می توانید مشکل را برطرف کنید. دقت داشته باشید اگر در این زمینه مهارت ندارید قطعاً از افراد متخصص استفاده کنید تا مشکلات را چند برابر نکنید.

ارائه ی مشاوره ی 100 درصد رایگان

تعمیر کمپرسور یخچال و فریزر تی سی ال

تعمیر یخچال و فریزر تی سی ال کرج ، تعمیر کمپرسور

در یخچال و فریزر تی سی ال ممکن است مشکلاتی ایجاد شود که یکی از آنها مشکل در ناحیه کمپرسور می باشد. تعمیر یخچال و فریزر تی سی ال امروز مورد توجه بیش از اندازه‌ی افراد قرار گرفته چون اگر وقت معین یخچال سرویس نشود قطعاً به قطعه ای به نام کمپرسور آسیب وارد می شود.

کمپرسور بسیار ارزشمند در یخچال می باشد که گاز موجود در فریزر را به داخل کانال های اپراتور فشرده می کند و باعث خنک کننده یخچال می شود که از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده. وقتی شما این محور اصلی یخچال را مورد توجه قرار ندهید علاوه بر اینکه باید خود قطعه را تعمیر کنید باید قطعات دیگری که به دلیل سهل انگاری شما خراب شده را تعمیر کنید.

وقتی کمپرسور نیاز به تعمیر دارد که شما علائم و نشانه‌های را در یخچال مشاهده کنید به عنوان مثال اگر شما ببینید که در درون یخچال نشتی آب ایجاد شده قطعات کمپرسور دچار فرسودگی شده و سوراخ های خروجی یخچال بسته و مانع نفوذ آب میشود.

یخچال از طریق کمپرسور می‌تواند کارایی خود را ایفا کند پس شما برای تعمیر مشکلات کمپرسور از نمایندگی ها کمک بگیرید تا بتوانید مشکلات یخچال را برطرف و از گارانتی استفاده کنید.

تضمین 100 درصد کیفیت خدمات و تعمیرات !

روش نگهداری اصولی از یخچال

بانوان علاقه خاصی به آشپزخانه دارند و توجه ویژه‌ای به وسایل های برقی از جمله یخچال از خود نشان می دهند. قطعاً بانوان باید نکات مهمی را در نگهداری یخچال فریزر رعایت کنند تا مدت های طولانی از یک یخچال سالم و بدون برفک استفاده کنند چون اگر نکات مهم را رعایت کنند قطعاً از نظر هزینه برای آنها به صرفه می باشد.

شما باید مشکل دیگری که در فریزر یخچال ممکن است ایجاد بشود این است که بوی بسیار بدیع می گیرد که از کار افتاده است هر ماه حداقل یکبار یخچال را از برق بکشید و مواد غذایی درون یخچال را بیرون بیاورید و درون یخچال را کاملاً تمیز و ضدعفونی کنید. این کار باعث می شود که یخچال شما بوی بدی به مواد غذایی ندهد. تعمیر یخچال و فریزر تی سی ال کرج خود را به ما بسپارید .

نکته دیگری که باید شما در نگهداری یخچال رعایت کنید این است که در قسمت فریزر ممکن است به دلیل بالا بودن دمای یخچال برفک بزند و شما باید این برفک ها را تمیز کنید چون ممکن است به قفسهای یخچال فشار وارد کند. ممکن است در فصل تابستان برای کاهش انرژی مدت های طولانی برق نباشد و این عامل باعث میشود که با وصل و قطع شدن برق موتور یخچال شما بسوزد پس بهتر است از محافظ استفاده کنید.

برای اینکه یخچال طول عمر بسیار زیادی داشته باشد باید آن را در مکان مناسبی قرار دهید و مکان آن را کاملاً فیکس کنید چون اگر یخچال همیشه در حال تکان خوردن و یا ضربه باشد به موتور آن آسیب وارد می شود. شما باید دمای یخچال را در حد متوسط قرار دهید چون اگر دمای یخچال بسیار بالا باشد باعث یخ زدگی مواد غذایی میشود و موتور یخچال داغ و به مرور زمان با سوختگی موتور مواجه می شوید.

تمام این نکات از نظر اقتصادی برای شما به صرفه می باشد و همین امر باعث می شود که شما از هزینه های اضافی برای خرید یک یخچال جلوگیری کنید.خراب شدن یخچال و فریزر تی سی ال ممکن است به دلایل های مختلفی دچار شوند ولی اگر شما به صورت صحیح یخچال ها را نگهداری کنید از خراب شدن آن جلوگیری می کنید.

هم اکنون به مشاورین ما تماس حاصل فرمایید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید ؟
در گفتگو ها شرکت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *